Jump to content

CMS Gezocht!


bramboy

Recommended Posts

Hallo mede forummers,

ik ben opzoek naar een CMS, moeilijk uit te leggen wat voor

Heb pas vanaf dit jaar informatica dus heel veel snap ik er nog niet van.

Ik zoek een CMS, wat moet die kunnen? ( met database , MySQL)

- Gebruikers registreren

- Admin moet een tabel hebben met aanpasbare cijfers en opslag functie( Die dan op de home veranderen als je opslaat )

- Gebruikers moeten berichten aanmaken die ook te zien zijn op de home

MVG Bram

PS ik zoek dit nou al een tijdje en kan dit niet zelf maken, dus ik roep jullie hulp in

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij de boven genoemde niet uit komt vind ik het knap dat je informatica gekozen hebt. :bonk:

Hij zegt toch ook niet dat hij informatica heeft gekozen? Hij zegt dat hij dit jaar voor het eerst informatica krijgt, waarschijnlijk nog op de middelbare school. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je bij de boven genoemde niet uit komt vind ik het knap dat je informatica gekozen hebt. :bonk:

Hij zegt toch ook niet dat hij informatica heeft gekozen? Hij zegt dat hij dit jaar voor het eerst informatica krijgt, waarschijnlijk nog op de middelbare school. ;)

Ik weet niet wanneer jij op de middelbare school zat, maar je moet tegenwoordig pakketten kiezen en kiezen welke keuzevakken je wilt, daarom snap ik niet dat hij informatica gekozen heeft. (Ik ga ook naar de 4e klas, en heb ook informatica gekozen)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wanneer jij op de middelbare school zat, maar je moet tegenwoordig pakketten kiezen en kiezen welke keuzevakken je wilt, daarom snap ik niet dat hij informatica gekozen heeft. (Ik ga ook naar de 4e klas, en heb ook informatica gekozen)

Ik zat 4 jaar terug nog op de middelbare school. Het pakket wat ik had gekozen was Economie, en ook ik kreeg informatica.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb informatica gekozen omdat me dat leuk leek.

Ik kan wat MySQL maar niet zo'n CMS Maken

Maken hoeft ook niet, dan moet je ook PHP leren. En de kans is klein dat je bij informatica zo veel diepgang in PHP krijgt.

Als het goed is hoef je bij Wordpress en al die andere dingen alleen maar de database info in te vullen en dan doet het script de rest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

lool, bij informatica op de havo heb ik niet veel geleerd, alleen hoe ik met proxy's internet spelletjes kon spelen :D

e107 is ook wel chille CMS, makkelijk, handig en snel, nederlands

een CMS zelf maken is een beetje onnodig als je het zelf niet veel gaat gebruiken. e107 heeft een grote variatie van addons, met tevens ook gebruikers.

je kan hem vinden op http://e107.nl/page.php?9

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...