sancar Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Hallo mede-gamers, Ik wilde net dus op mijn xbox om heerlijk online te gamen, maar toen wou inloggen kreeg ik een foutmelding die aangaf niet te kunnen verbinden met X Live. Nu heb ik alles geprobeerd router aan en uit Xdoos opnieuw opgestart andere kabels. echt alles maar blijf die melding houden. Vannacht ( :$ ) had ik nog geen problemen. maar nu kan ik gewoon niet verbinden. weet iemand of Microsoft bijv. bezig is met een update o.i.d. waardoor ik niet kan verbinden. of is er iets heel anders aan de hand? mvg, PS:ik heb de (oude) Xbox 360 Pro met 60 GB geheugen, en mijn Xdoos is niet omgebouwd. Reageren
PrioX Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Misschien kan je even op de xbox.com/support (Klik) kijken of je probleem erbij staat. Ik zou het anders ook niet weten Reageren
sancar Geplaatst: 1 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Misschien kan je even op de xbox.com/support (Klik) kijken of je probleem erbij staat. Ik zou het anders ook niet weten Hey, bedankt voor je reactie, Ik kom nu weer op Live reden was wss, dat ze met de kabels bezig waren in deze wijk. wordt namelijk glasvezel geplaatst. mvg, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.