Kitkauwgombal Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Ik hoor jullie denken; Daar komt ie weer met zijn vragen.. Inderdaag, goed geraden:D In de missie Two Bit Hit komt de Zwarte Voodoo voor. Waar in de missie staat hij ? Er staan heel veel voodoo's, maar ik zie geen zwarte. Waar staat hij precies ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Als ik met goed herinner staat die geparkeerd. en als ze je achtervolgen komt die ook achter je aan. in ieder geval dat dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kitkauwgombal Geplaatst: 31 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Waar precies geparkeerd in de missie ? Dat zoek ik:P Kwil me een weg door de menigte banen met me MAC, dus zoek de preciese plaats:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 (bewerkt) Umm ik dacht aan de zijkant. Maar als je vlucht komt die ook achter je aan als je niet iedereen dood schiet. Maar ik zal het even voor je uit zoeken EDIT: hier moet die staan (in het rode vlak): Bewerkt: 31 augustus 2010 door GYZIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kitkauwgombal Geplaatst: 31 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 JA KLOPT. Ging toevallig kijken bij Wikigta, dan zag je em daar staan. BEDANKT:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Je kan ook de trainer downloaden (als je dat wilt) en dan "CAR SPAWNER" gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kitkauwgombal Geplaatst: 3 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 september 2010 Kan niet, heb PS2;) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kitkauwgombal Geplaatst: 3 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 september 2010 Heb iets ontdekt; Hij is te krijgen zonder de missie Two Bit Hit te doen, ook voor Ps2. Code; Zwarte auto's & alles is zwart. Ook de voodoo:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kitkauwgombal Geplaatst: 3 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 september 2010 Nu ook een Roze:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.