Jump to content

Vista's kleurenschema wordt zwart en wit


R-fl3x

Recommended Posts

Beste leden,

ik zit nu al een dag lang met dit probleem. Mijn Vista heeft precies al zijn kleuren verloren. Daarmee bedoel ik dat alleen alles nog wat met zwart en wit te maken heeft overblijft.

Screen:

2m3mvtc.jpg

Ik heb m'n PC al tweemaal zich laten herstarten en door Avast Antivirus! laten scannen, maar geen resultaat. Alhoewel hij na het heropstarten even z'n kleur behoud, maar bij het tonen van het bureaublad veranderd hij weer...

Mvg,

Reflex

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie gewoon de kleuren, dus ligt het denk ik aan je scherm of kabel. Duw eens de kabels wat beter aan, en als het niet goed werkt, pak dan een ander scherm en kijk of het daar wel bij werkt.

Dus eggh... eigenlijk zijn die kleuren niet weg?

Anderzijds heb ik wel een laptop, dus geen beeldscherm.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het wel..

Als ik eerlijk moet zijn; ik heb dit probleem ongeveer een half jaar geleden ook nog gehad. We hebben hem niet opgestuurt naar de maker, maar toch kregen we die kleuren terug. Er moet toch een manier zijn om het zelf te doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Kreeg jij toen precies hetzelfde probleem? Dus dat je eerst regenbogen vul kleur kreeg, en daarna een ouderwetse zwart-wit beeld kreeg? Je zou ook, als je wilt, Windows opnieuw kunnen installeren. Heb je trouwens een DVI/VGA/HDMI output beeld ding op je laptop?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had inderdaad hetzelfde probleem.

En HDMI heb ik waarschijnlijk wel, op mijn laptop hangt een sticker met daarop 'Triple Bass SubWoofer HDMI Output'.

Als je het aansluit op een scherm zal het er goed uitzien. Bron van dit probleem is volgens mij het scherm zelf, of de bekabeling daarnatoe. Behalve als je ongelofelijk handig bent met elektronica, zou ik gewoon laten repareren ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...