MaxVito Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 met mods moet je toch een .asi bestandje hebben voor online te kunnen? Anders zegt hij GTA data files are modded ofzo iets. Grtzz, Max Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 (bewerkt) Nee , jij gelooft mij echt nooit Bewerkt: 31 augustus 2010 door davedavy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 31 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 heb eerder al een topic gevonden dat je .asi programma moet voor hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Ik doe het toch ook , vraag maar xbox360 kris die heeft er veel verstand van , pm hem ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xbox360kris Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Mij is alles fatsoenlijk gelukt hoor, ik kan met de Simple Native Trainer en auto mods in de multiplayer, leg me uit wat is precies het probleem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.