Jump to content

Hoe krijg je een taxi?


Edegem

Recommended Posts

Sta je wel in de buurt van een rijdende taxi?

ik sta er zelfs vlak naast of vlak voor.

Lees het bericht boven je eens ;)

Je moet eerst de missie Bull in a China Shop voltooid hebben, wil je een taxi kunnen nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

[table=header]|PS3|xbox360|PC

Roep Taxi|L1|Linker bumber|E

In voertuig stappen|Triangle|Y|F[/table]

>>> Door Jacky-2007: Ik heb je overzichtje even in een tabel gezet. Gratis! :D <<<

BRON: Besturing GTA IV (wikigta, op elke gta vraag een antwoord)

En natuurlijk moet de taxi wel vrij zijn! mocht dat niet zo zijn dan kun je ook zonder te roepen de persoon eruit sleuren (F) en dan zelf erin gaan, je kan ook gewoon F indrukken bij taxi en dan gaat niko zonder roepen gewoon in taxi

Cylas

Link to comment
Delen op andere websites

Sta je wel in de buurt van een rijdende taxi?

ik sta er zelfs vlak naast of vlak voor.

uiteraard moet je de genoemde missie eerst gespeeld hebben en daarnaast is het voor de PC versie helemaal afhankelijk welke knop je ingesteld hebt voor de betreffende functie die je nodig hebt voor het roepen van een taxi. Het gaat om de 'action' button geloof ik en ik heb die ingesteld op de sptatiebalk, maar dat kan bij jou wel een hele andere knop zijn. Check je controls dus eerst even.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gehoord op E Klikken voor de PC ;)

F Is de auto stelen :puh:

>>> Door Jacky-2007: Welkom op het forum! ^_^ Wil je voortaan de "Bewerk"-knop gebruiken om te voorkomen dat je dubbelpost? (Dat betekent twee berichten van jou direct onder elkaar in hetzelfde topic). Meer informatie hierover in de forumregels.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik weet dat ik bull in a China shop moet doen. En ik heb al zelfs het verhaal uitgespeeld -_-

En ik weet nu ook dat je op E moet drukken en dat je dan F moet inhouden on als passagier in te stappen.

Voila. Bedankt voor de hulp iedereen. Voor dat er nog mensen dezelfde informatie nutteloos gaan geven, denk ik persoonlijk dat dit topic beter gesloten wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...