Bartjex88 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 OWN SPEURTOCHThoeveel slaapkamers heeft Madd Dogg's Mansion? 15 19 Ik zit nu in lijstje 3 maar hoeveel zijn er en wat krijg je als je alles hebt gedaan? Waar kan ik poolen,Basketballen? Kun je zo nog sporten doen als basketbal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 - Er zijn 3 lijsten en als je alles voltooid hebt krijg je $100.000 als ik het juist heb. - Je kan basketbal spelen bij het huis naast je eigen huis in grove street. Ik denk dat dit het huis van Sweet is. - Poolen kan je in een bar. Kijk in de Walkthrough waar dit is. - Ik denk dat je geen andere sporten kan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Heb probleem met poolen ik richt en dan komt er zo rechts een balletje en dan kan ik niets meer doen ik heb pc versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik heb zelf nog maar 1 keer gepoold en dan nog op Playstation. Kan je daarbij niet helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 WAAR IS grove street. is dat niet in los santos? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 In Grove Street staat je huis duh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hilary fan Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 als je poolt op de pc moet je als je hebt gericht en de stick naar voren wil krijkgen de muis snel en haard naar achteren duwen. zelf kan ik er niks van hebe r ong 20 min mee zitten spelen en basketbal velden zie je op aardig wat plekken in los santos ik weet uit be hoofd bij nasast je huis die is al wel gezegt en ook dicht bij een plek in los santos waar aardig wat kerstbomen staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.