Dutchy3010 Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Nieuw schooljaar, vers topic! Ik trap af! Mijn weekrooster, heb het echt heel zwaar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Grappig topic. Ik heb niet echt een standaard rooster. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2010 Mijn weekrooster, heb het echt heel zwaar! Je hebt 2 dagen in de week les? Ik weet m'n exacte rooster nog niet (en ik weet trouwens ook niet wanneer ik het wel krijg), maar het zal er waarschijnlijk uit zien zoals dit: http://www.khk.be/khk04/opleidingen/ba_elektronicaICT/dagverloop/documents/lessenroosterICT.pdf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 Ik heb 't meest debiele rooster ooit gekregen, alleen maar omdat onze school een tekort aan lokalen heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Maandag: MentorBlok Hout Hout Theorie Dinsdag: Theorie Algemene Technieken Gym Arbeidslijn Woensdag: Arbeidslijn Hout Theorie Theorie Donderdag: Hout Theorie MH Metselen Metselen Vrijdag Metselen Metselen vrij vrij praktijkschool 3de Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Elke dag acht uur stage lopen. @hierboven: wat moet je bij het vak 'hout' doen? Timmeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dylann. Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Elke dag acht uur stage lopen. @hierboven: wat moet je bij het vak 'hout' doen? Timmeren? Wat met hout te maken heeft, houten dingen maken, kasten enzo timmeren ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Ik heb nog geen rooster, ik heb nog vakantie. Maar, waarschijnlijk wordt het iets van 3x 15.10 uit, 2x 2.10 uit. Zonder 1e uur vrij/tussenuren. (kijkend naar vorig jaar). tenzij er grote verschillen tussen de 3e en de 4e zitten, maar dat heb ik (GELUKKIG !) nog niet hoeven testen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Heb er een mooi schemaatje van gemaakt, om duidelijk te maken dat mijn rooster echt bagger is. [table=header]|Maandag|Dinsdag|Woensdag|Donderdag|Vrijdag 1|Frans| |Frans|Tekenen| 2|Frans| |Wiskunde|Nederlands| 3|Gym|Wiskunde|LBV| | 4|Gym|Nederlands|Engels|Aardrijkskunde|Geschiedenis5|Wiskunde|Aardrijkskunde|Mentorles|Geschiedenis|Engels6| | |CKV|Wiskunde|Aardrijkskunde7|Engels| | |Engels|Nederlands8|Geschiedenis| |Geschiedenis|Nederlands|9|Tekenen| | |CKV| 10|Tekenen| | |Maatschappijleer| [/table] Voor de duidelijkheid, 10e uur is tot 5 uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Elke week anders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2010 Zo en nu heb ik ook een rooster. Alleen niet wekelijks hetzelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2010 (bewerkt) Dit is mijn rooster: [table=header] | Maandag | Dinsdag | Woensdag | Donderdag | Vrijdag 1 | Engels | Wiskunde | Nederlands | Duits | Mens en Natuur2 | Nederlands | Nederlands | Engels | Mens en Maatschappij | Mens en Maatschappij3 | Duits | Mens en Maatschappij | Wiskunde | Mens en Maatschappij | Mens en Maatschappij4 | Mens en Natuur | Gym | Mentoruur | Mens en Natuur | Mens en Natuur5 | Sova | Gym | | Mudra | Wiskunde6 | BV | Nederlands | | Techna | Mens en Natuur 7 | BV | Wiskunde | | Techna | Engels[/table] Maar de week zit er nog lang niet op, dus ik weet nog niet hoe alle vakken zijn. Die vakken zijn mudra (muziek en drama) en Duits. En nog iets: Bij ons zijn de lestijden waarschijnlijk anders als bij jullie; we beginnen om 09:40 en eindigen om 14:55. Dit geldt voor ma, di, do en vrij. Op woensdag begint de les om 09:45 en eindigt om 12:20. Bewerkt: 7 september 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2010 (bewerkt) Niemand verslaat de mijne, noch qua onbegrijpelijkheid, nog qua fantastischheid van de vakken("Game Lab"), noch qua idiote tijden! Game Architecture and Design @HBO FTW!!!!! EDIT: let ook op mijn fantastische paint-skills waarmee ik de scrollbalk niet heb gewerkt tijdens de dubbele printscreen FGA1-CS1-01LC -> CS1=English MD1=modeling 1 AT2=Art Theory AT1=Design Theory.. LU1=Ludology enzovoort Bewerkt: 7 september 2010 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2010 Ik heb nu eindelijk mijn definitieve rooster voor het eerste semester gehad. Maandag lekker de hele dag vrij (Begeleidings uren hoef ik niet naar toe), maar vrijdag is dan weer wel zo'n domme dag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.