marcl10 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 hallo, samen met ene vriend maak ik een nieuw soort call of duty! ( op gta sa-mp natuurlijk) maar nu we bijna alles klaar hebben willen we graag weten hoe je in het selecteer scherm waar je poppetjes kiest ( bijv. russen of amerikanen) de namen van het land zet! want je ziet bij die call of duty`s altijd dat als je het poppetje van amerika selecteerd dat er naam bij staat bijv.u.s.a of american maar wij snappen niet hoe dat moet! weet iemand misschien hoe je dat snel en makkelijk kunt doen? groet! Reageren
Cylas Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Ik weet zeker dat er hier mensen zijn die het weten, maar ik denk wel dat je op het verkeerde stuk van het forum zit misschien kun je het beter hier vragen:SA: MP scripting Mocht ik het nog fout hebben kan iemand dan zeggen wat het wel is want volgens mij kan je het het op meerdere plaatsen vragen, maar leek mij dit de meest logische. Cylas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.