marcl10 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 hallo, samen met ene vriend maak ik een nieuw soort call of duty! ( op gta sa-mp natuurlijk) maar nu we bijna alles klaar hebben willen we graag weten hoe je in het selecteer scherm waar je poppetjes kiest ( bijv. russen of amerikanen) de namen van het land zet! want je ziet bij die call of duty`s altijd dat als je het poppetje van amerika selecteerd dat er naam bij staat bijv.u.s.a of american maar wij snappen niet hoe dat moet! weet iemand misschien hoe je dat snel en makkelijk kunt doen? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Eggh... heb jij niet al een topic over hetzelfde geopend? Reageren
Morph1 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 (bewerkt) is jou vriend niet toevallig bjotje op gtaforum?? (waarom ik dat denk is omdat bij zijn gamemode ook een marc bovenin vermeld staat en omdat hij ook russen en amerikanen had) zo ja: heb ik al geholpen daarmee zo nee: if(classid == 0) // dit is de eerste Addplayerclass bij OnGameModeInit() (voor de tweede verander je de 0 naar 1, voor de derde naar 2 enz { GameTextForPlayer(playerid,"~y~Netherlands",1000,5); // ~y~ = kleur geel (Yellow), en de text erachter is wat er komt te staan als je deze selecteer } dit zet je onder de codes bij OnPlayerRequestClass deze code moet je zovaak toevoegen onder elkaar totdat je alle playerclasses heb gehad Bewerkt: 2 september 2010 door Morph1 Reageren
marcl10 Geplaatst: 1 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2010 ja ik heb er al een topic over geopend maar toen werd ik doorgewezen naar dit gedeelte van het forum want hier zouden meer mensen zijn die me konden helpen! en ja mijn vriend is bjotje alleen we snapten het niet helemaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.