grandtheftauto... Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Hoi, ik heb ontdekt als je van het 1e eiland (waar je begint) naar South Bohan gaat moet je betalen, maar als je een Comet hebt en je rijd met volle snelheid door krijg je GEEN politie Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Hoi, ik heb ontdekt als je van het 1e eiland (waar je begint) naar South Bohan gaat moet je betalen, maar als je een Comet hebt en je rijd met volle snelheid door krijg je GEEN politie Dit is soms zo hoor, ik reed zachtjes met een Cavalcade erdoor heen maar ik kreeg ook geen politie. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Dit is volgens mij een reeds bekende bug, en geen EE. Wanneer je met wat snelheid door het midden (dus tussen de bordjes op die plakaat of zo ) rijdt, er geen politie achter je aan komt. Reageren
vice Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Oh, nog nooit opgemerkt. Meestal rij ik er ook enkel doorheen als ik weer eens te laat rem . Ik betaal liever $5, dan steeds die politie af te moeten schudden. Je verdient die $5 snel genoeg terug. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Ja, maar het is toch ook zo. Als je met een politie-wagen er doorheen rijd, hoef je toch ook geen tol te betalen of je krijgt ze achter je aan? Reageren
Velaro Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 (bewerkt) Ja, maar het is toch ook zo. Als je met een politie-wagen er doorheen rijd, hoef je toch ook geen tol te betalen of je krijgt ze achter je aan? Je hoeft dan inderdaad geen tol te betalen, en evenmin komt er politie achter je aan. Het zou kunnen dat de sirene en de zwaailichten aan moet staan, maar dit ben ik niet zeker. Bewerkt: 1 september 2010 door Velaro Reageren
Fezz Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Ja, maar het is toch ook zo. Als je met een politie-wagen er doorheen rijd, hoef je toch ook geen tol te betalen of je krijgt ze achter je aan? Je hoeft dan inderdaad geen tol te betalen, en evenmin komt er politie achter je aan. Het zou kunnen dat de sirene en de zwaailichten aan moet staan, maar dit ben ik niet zeker. Nee, ze hoeven niet aan, je mag er altijd gratis door met een Patrol wagen. Reageren
Niiek Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Is het niet zo dat als je heel snel rijd dat ze dan je kenteken niet hebben kunnen zien, of welke auto 't was ofzo, zodat ze je maar laten gaan ? Reageren
Casss Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Is het niet zo dat als je heel snel rijd dat ze dan je kenteken niet hebben kunnen zien, of welke auto 't was ofzo, zodat ze je maar laten gaan ? Zo snel kan je niet, ze zien je aankomen en weggaan, genoeg tijd om je kenteken te zien. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 (bewerkt) Haha het is alleen erg lastig zoeken aangezien elke auto het kenteken Liberty City heeft Bewerkt: 18 september 2010 door Jarno91 Reageren
Casss Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Dan zien ze vast wel aan de schade van de auto dat het Nico is. Reageren
Sublime Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Haha het is alleen erg lastig zoeken aangezien elke auto het kenteken Liberty City heeft hahaha :D Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Zag ook filmpjes op internet, als je vlak daarvoor uit je auto springt & dan langs de slagboom rolt, dat je dan ook geen politie krijgt. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Zag ook filmpjes op internet, als je vlak daarvoor uit je auto springt & dan langs de slagboom rolt, dat je dan ook geen politie krijgt. Je krijgt zowiso geen politie als je er langs loopt. Alleen als je er met je auto doorheen gaat zonder te betalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.