Jump to content

Gratis tol?


grandtheftauto...

Recommended Posts

Hoi, ik heb ontdekt als je van het 1e eiland (waar je begint) naar South Bohan gaat moet je betalen, maar als je een Comet hebt en je rijd met volle snelheid door krijg je GEEN politie

Dit is soms zo hoor, ik reed zachtjes met een Cavalcade erdoor heen maar ik kreeg ook geen politie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar het is toch ook zo. Als je met een politie-wagen er doorheen rijd, hoef je toch ook geen tol te betalen of je krijgt ze achter je aan?

Je hoeft dan inderdaad geen tol te betalen, en evenmin komt er politie achter je aan. Het zou kunnen dat de sirene en de zwaailichten aan moet staan, maar dit ben ik niet zeker.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar het is toch ook zo. Als je met een politie-wagen er doorheen rijd, hoef je toch ook geen tol te betalen of je krijgt ze achter je aan?

Je hoeft dan inderdaad geen tol te betalen, en evenmin komt er politie achter je aan. Het zou kunnen dat de sirene en de zwaailichten aan moet staan, maar dit ben ik niet zeker.

Nee, ze hoeven niet aan, je mag er altijd gratis door met een Patrol wagen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Is het niet zo dat als je heel snel rijd dat ze dan je kenteken niet hebben kunnen zien, of welke auto 't was ofzo, zodat ze je maar laten gaan ?

Zo snel kan je niet, ze zien je aankomen en weggaan, genoeg tijd om je kenteken te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Zag ook filmpjes op internet, als je vlak daarvoor uit je auto springt & dan langs de slagboom rolt, dat je dan ook geen politie krijgt.

Je krijgt zowiso geen politie als je er langs loopt. Alleen als je er met je auto doorheen gaat zonder te betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...