Jump to content

Gratis tol?


grandtheftauto...

Recommended Posts

  • 3 maanden later...

ik betaal ook liever, ik reed vlak achter eentje aan bij tol toen de slagboom open ging en meteen wanted level. Ik reed ietsje te hard en betaalde 5$ en ramde die slagboom en ook wanted level :o

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

als ik op een moter zit rij ik gewoon langs de tol zijn de te betalen

als je helemaal naar rechts van de weg rijd kan je met de moter er zo lang en krijg je geen politie achter je aan

Link to comment
Delen op andere websites

als ik op een moter zit rij ik gewoon langs de tol zijn de te betalen

als je helemaal naar rechts van de weg rijd kan je met de moter er zo lang en krijg je geen politie achter je aan

wil ik wel eens proberen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal rij ik er ook enkel doorheen als ik weer eens te laat rem :puh:.

Ik betaal liever $5, dan steeds die politie af te moeten schudden. Je verdient die $5 snel genoeg terug.

Haha, heb precies hetzelfde. Maar idd, ff iemand neer klappen en je hebt weer je $5 terug. ^_^ ^_^

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

Meestal rij ik er ook enkel doorheen als ik weer eens te laat rem :puh:.

Ik betaal liever $5, dan steeds die politie af te moeten schudden. Je verdient die $5 snel genoeg terug.

Haha, heb precies hetzelfde. Maar idd, ff iemand neer klappen en je hebt weer je $5 terug. ^_^ ^_^..

lol ineens mikken op die vent in dat tolhokje haha XD

zou er ook andere mogelijkheden zijn om geen $5 te betalen aan de tol? Wat doen ze eigenlijk met die $5 van iedereen die dat moet betalen daar?

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken ipv een nieuwe reactie te plaatsen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Met smalle auto's kun je je soms op het midden van de weg soms tussen de tolhuisjes door wurmen... Beetje gedeukte zijkant wel meestal, aangezien er een paal voor staat waar je heel scherp omheen moet, maar 't werkt wel :) Met de motor is het natuurlijk helemaal easy.

Wat je ook kunt doen als je vanaf Bohan komt, is de afslag nemen naar het eilandje onder de tolhuisjes, vervolgens kun je tegen het verkeer in de weg weer op gaan aan de andere kant van de tolpoortjes... Lijkt me wel een beetje veel werk voor 5 dollar :7...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Met smalle auto's kun je je soms op het midden van de weg soms tussen de tolhuisjes door wurmen... Beetje gedeukte zijkant wel meestal, aangezien er een paal voor staat waar je heel scherp omheen moet, maar 't werkt wel :) Met de motor is het natuurlijk helemaal easy.

Wat je ook kunt doen als je vanaf Bohan komt, is de afslag nemen naar het eilandje onder de tolhuisjes, vervolgens kun je tegen het verkeer in de weg weer op gaan aan de andere kant van de tolpoortjes... Lijkt me wel een beetje veel werk voor 5 dollar :7...

Dat deed ik altijd eerst wel :puh: Helemaal omrijden :bonk::dans::cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Met smalle auto's kun je je soms op het midden van de weg soms tussen de tolhuisjes door wurmen... Beetje gedeukte zijkant wel meestal, aangezien er een paal voor staat waar je heel scherp omheen moet, maar 't werkt wel :) Met de motor is het natuurlijk helemaal easy.

Wat je ook kunt doen als je vanaf Bohan komt, is de afslag nemen naar het eilandje onder de tolhuisjes, vervolgens kun je tegen het verkeer in de weg weer op gaan aan de andere kant van de tolpoortjes... Lijkt me wel een beetje veel werk voor 5 dollar :7...

Dat deed ik altijd eerst wel :puh: Helemaal omrijden :bonk::dans::cab:

lol lijkt me ook leuk om eens te proberen hehe :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...