bramboy Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Is het niet zo dat als je heel snel rijd dat ze dan je kenteken niet hebben kunnen zien, of welke auto 't was ofzo, zodat ze je maar laten gaan ? Dit zijn de kentekenplaten in Gta IV Reageren
EmanuelDemuynck Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 ik betaal ook liever, ik reed vlak achter eentje aan bij tol toen de slagboom open ging en meteen wanted level. Ik reed ietsje te hard en betaalde 5$ en ramde die slagboom en ook wanted level :o Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 als ik op een moter zit rij ik gewoon langs de tol zijn de te betalen als je helemaal naar rechts van de weg rijd kan je met de moter er zo lang en krijg je geen politie achter je aan Reageren
EmanuelDemuynck Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 als ik op een moter zit rij ik gewoon langs de tol zijn de te betalen als je helemaal naar rechts van de weg rijd kan je met de moter er zo lang en krijg je geen politie achter je aan wil ik wel eens proberen Reageren
Faex Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 (bewerkt) Meestal rij ik er ook enkel doorheen als ik weer eens te laat rem . Ik betaal liever $5, dan steeds die politie af te moeten schudden. Je verdient die $5 snel genoeg terug. Haha, heb precies hetzelfde. Maar idd, ff iemand neer klappen en je hebt weer je $5 terug. ^_^ Bewerkt: 22 maart 2011 door Faex Reageren
EmanuelDemuynck Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Meestal rij ik er ook enkel doorheen als ik weer eens te laat rem . Ik betaal liever $5, dan steeds die politie af te moeten schudden. Je verdient die $5 snel genoeg terug. Haha, heb precies hetzelfde. Maar idd, ff iemand neer klappen en je hebt weer je $5 terug. ^_^.. lol ineens mikken op die vent in dat tolhokje haha XD zou er ook andere mogelijkheden zijn om geen $5 te betalen aan de tol? Wat doen ze eigenlijk met die $5 van iedereen die dat moet betalen daar? >>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken ipv een nieuwe reactie te plaatsen.<<< Reageren
Mythbuster Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 (bewerkt) Met smalle auto's kun je je soms op het midden van de weg soms tussen de tolhuisjes door wurmen... Beetje gedeukte zijkant wel meestal, aangezien er een paal voor staat waar je heel scherp omheen moet, maar 't werkt wel Met de motor is het natuurlijk helemaal easy. Wat je ook kunt doen als je vanaf Bohan komt, is de afslag nemen naar het eilandje onder de tolhuisjes, vervolgens kun je tegen het verkeer in de weg weer op gaan aan de andere kant van de tolpoortjes... Lijkt me wel een beetje veel werk voor 5 dollar ... Bewerkt: 23 maart 2011 door Mythbuster Reageren
Gast Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 OP lege snelwegen rem ik niet en de politie ben ik al kwijt bij de volgende brug vanaf Charge Island. Als het druk is betaal ik. Reageren
Kratod Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Dat klopt ja of je nemt gewoon een andere route . Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 ik rij tegenwoordig voor de auto's in die in tolhokje willen gaan rijden zodat ik eerst ben en niet lang moet aanschuiven Reageren
Faex Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Met smalle auto's kun je je soms op het midden van de weg soms tussen de tolhuisjes door wurmen... Beetje gedeukte zijkant wel meestal, aangezien er een paal voor staat waar je heel scherp omheen moet, maar 't werkt wel Met de motor is het natuurlijk helemaal easy. Wat je ook kunt doen als je vanaf Bohan komt, is de afslag nemen naar het eilandje onder de tolhuisjes, vervolgens kun je tegen het verkeer in de weg weer op gaan aan de andere kant van de tolpoortjes... Lijkt me wel een beetje veel werk voor 5 dollar ... Dat deed ik altijd eerst wel Helemaal omrijden Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Met smalle auto's kun je je soms op het midden van de weg soms tussen de tolhuisjes door wurmen... Beetje gedeukte zijkant wel meestal, aangezien er een paal voor staat waar je heel scherp omheen moet, maar 't werkt wel Met de motor is het natuurlijk helemaal easy. Wat je ook kunt doen als je vanaf Bohan komt, is de afslag nemen naar het eilandje onder de tolhuisjes, vervolgens kun je tegen het verkeer in de weg weer op gaan aan de andere kant van de tolpoortjes... Lijkt me wel een beetje veel werk voor 5 dollar ... Dat deed ik altijd eerst wel Helemaal omrijden lol lijkt me ook leuk om eens te proberen hehe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.