Advancegta Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Hallo lieve GTAForum-mensen, Ik heb een vraag over Red Dead Redemption. Na de missie You Shall Not Give False Testimony, Except for Profit is er iets veranderd aan dat Dead Eye systeem. Het is nu zo dat als ik Dead Eye activeer en ik mik op iemand, dat er dan automatisch zo'n kruisje op hem komt te staan. Ik vind dit erg irritant, want soms mik je per ongeluk op onschuldige mensen of op paarden, en die schiet je dan ook dood. Kan ik dit niet terug veranderen naar hoe het voor die missie was? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Dat kan volgens mij wel met een cheat, je hebt drie levels van de Dead-Eye. Je kan het beste wachten op het volgende level, dan kan je de vijanden zelf aankruisen. Reageren
viccard Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Zodra je in Mexico komt, doe gewoon wat je verteld wordt en dan krijg je dead eye 3. Probeer voor de rest gewoon te richten op de bad guys Reageren
vice infernusX Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Ik heb trouwens ook een probleem met Dead-eye op de 360. Ik heb RDR al uitgespeeld en level 3 dus al gehaald. Soms als ik met Dead-eye op iemand richt wordt er automatisch aangekruist terwijl ik dat niet wil??? Reageren
benhelsloot Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 dead eye 2 is ook lastig maar daar moet je juist gebruik van maken hierboven:heb ik ook soms is best iritant Reageren
Advancegta Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Oke dankjewel allemaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.