grandtheftauto... Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Hoi, sinds vandaag heb ik Opera gedownload omdat ik met Firefox niet altijd hier op GTAForum komt, Nu heb ik hem maar heeft die echt slechte kwaliteit van afbeeldingen aan, alle afbeeldingen lijken wel jpeg's Weet iemand wat ik er tegen kan doen? mischien ligt het aan de instellingen Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Nee, dat denk ik niet, Update firefox eens, misschien dat dat helpt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 dan staat Opera Turbo aan, zet die linksonder eens uit. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 dan staat Opera Turbo aan, zet die linksonder eens uit. Wat doet dat eigenlijk? Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 dat verlaagt de kwaliteit van de afbeeldingen zodat de laadtijd korter is voor websites, dat is speciaal voor trage verbindingen Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.