GuitarGuy666 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2010 (bewerkt) Beste leden, Ik heb nog een nieuwe leuke, EE. Rond hier: Click here to view the SnapMap Het is een gebouw wet LED tekst: Los Vagos, dat je doet denken aan de Los Santos Vagos Het leek mij wel een grappige EE. Bewerkt: 1 september 2010 door supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2010 Kan je een duidelijke SnapMap maken met precies de locatie ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2010 + een foto? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2010 Vergezocht, niet grappig = geen easter egg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 september 2010 Vergezocht, niet grappig = geen easter egg. Ik vond het wel grappig. Een verwijzing naar San Andreas. De Gang Los Santos Vagos. Maar dan kan je hier beter niet posten als je er iets op tegen hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2010 Waarom zou hij hier niet mogen posten als hij het geen EE vindt? Dat verband zie ik niet. Ik zou graag een screen willen zien, je moet namelijk bewijs hebben voor je een topic opent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 september 2010 Waarom zou hij hier niet mogen posten als hij het geen EE vindt? Dat verband zie ik niet. Ik zou graag een screen willen zien, je moet namelijk bewijs hebben voor je een topic opent. Dat gaat niet makkelijk op een PS3… Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2010 Waarom zou hij hier niet mogen posten als hij het geen EE vindt? Dat verband zie ik niet. Ik zou graag een screen willen zien, je moet namelijk bewijs hebben voor je een topic opent. Dat gaat niet makkelijk op een PS3… Je moet een camera voor je scherm houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2010 Misschien een kleine bump :$ Zou iemand die weet waar deze tekst precies is een SnapMap kunnen maken.. Want met 'ongeveer hier' heb ik nog niets.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2010 Ik heb geen PS3 meer. (hij was te leen) Dus foto's kun je vergeten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2010 Ik hoef geen foto te zien hoor Ik wil alleen een SnapMap met de locatie die precies het punt aangeeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.