Imperator Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik zit nu bij de op 1 na laatste missie, Les Desperados. Je moet Cesar gaan helpen om zijn hood terug te krijgen. Maar het begint met dat je gangmembers moet reruiten. Het probleem is dat me dat niet lukt. Ik heb gezocht op de forums maar kon het antwoord niet vinden. Kan iemand uitleggen wat ik precies moet doen? moet je naar een paar mensen van een groepje groene ventjes toe lopen? of zouden er een paar los moeten staan? Ook als ik niet in die missie zit kan ik geen members recruiten, maar dat komt misschien omdat iedereen door elkaar rent door die riot. En zeg aub ook even welke toetsen ik dan moet gebruiken enzo. Imperaor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 wat voor platforum bezit je? Met de Ps2 moet je naar een gamgmember toelopen en hem selecteren met een wapen en dan pijltje omhoog indrukken. Voor de pC weet ik niet maar je vind hem vast wel met de zoekfunctie linksboven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Zet je savegame online, dan doe ik het wel even. Of wi lje het zelf doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Imperator Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik zit op PC. Maar ik wil het idd graag zelf doen, thx voor je hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Op de pc moet je zo'n amnnetje van je gang lcoken met de rechtermuisknop en dan op g drukken. Maar wil je a.u.b je savegame online zetten, want ik wl del aatste missie graag doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Imperator Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) ok thanx, zal ik zo doen, wacht 10 minuten. EDIT: ok, 2 minuten http://rapidshare.de/files/2608019/GTASAsf1.b.html EDIT #2: Ok man bedankt! het lukt nu. Ik had het gewoon ff gemist fat je op G moet drukken voor recruiten. Bewerkt: 26 juni 2005 door Imperator Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ok thanx, zal ik zo doen, wacht 10 minuten.EDIT: ok, 2 minuten http://rapidshare.de/files/2608019/GTASAsf1.b.html EDIT #2: Ok man bedankt! het lukt nu. Ik had het gewoon ff gemist fat je op G moet drukken voor recruiten. Je kan ook gangmembers recruiteren buiten een missie om, dit is handig om winkels te overvallen of je te beschermen tegen de politie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ok thanx, zal ik zo doen, wacht 10 minuten.EDIT: ok, 2 minuten http://rapidshare.de/files/2608019/GTASAsf1.b.html EDIT #2: Ok man bedankt! het lukt nu. Ik had het gewoon ff gemist fat je op G moet drukken voor recruiten. Je kan ook gangmembers recruiteren buiten een missie om, dit is handig om winkels te overvallen of je te beschermen tegen de politie. Als je alle Tags hebt gevonden is het handig ja, dan hebben ze namelijk een Desert Eagle. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RubyNL Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Winkels overvallen ??? hoedoedegijdat? :blink: :blink: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
666boost666 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 gewoon richten met rmb en dan g indrukken als ze je moeten volgen en h als je stil wilt laten staan en dan g of h langer indrukken om ze te laten gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Winkels overvallen ???hoedoedegijdat? :blink: :blink: :blink: Winkels kan je niet overvallen. En nu weten we wel hoe je een gang moet maken dus laat dit topic maar rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.