GuitarGuy666 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Portal 2 komt steeds naderbij, maar voor PS3? Het lijkt mij wel moeilijk om zo snel te moeten richten en dan Zo moeilijk? Maar ik heb er wel zin in! Zie deze image, dus ik denk wel voor PS3. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Het lijkt mij wel moeilijk om zo snel te moeten richten en dan Zo moeilijk? kan je deze zin even goed uitleggen? Ik snap er namelijk niks van. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Tja, zo'n stuurknuppel lijkt mij knap lastig Reageren
paul007 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Ik weet ook niet precies hoe dit zal uitpakken op de Playstation 3. Ik denk dat ik hem zelf op de PC ga spelen, dat lijkt me toch wat fijner spelen dan met de controller. Wanneer je nou even snel wilt omdraaien gaat dat anders zo traag met een controller (ja ik weet dat je sensitivity kan veranderen maar een hoge sensitivity op een console vind ik ruk). Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 nou ik snap er nog niks van Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Laat maar. En als het uit is, kopen die handel! Reageren
Dakendak Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 nou ik snap er nog niks van Dat het met een joystick moeilijk is om te richten+bewegen in portal, waar je toch al goede reflexen voor nodig hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.