sharrie Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 ik heb al een paar keer gevraagt wrm mijn saev games het neit doen ik doe wat ik moet doen dan laad ik het spel klik ik op de savegame en laad hij gewoon is hij klaar dan sluit hij af??? ik heb al verschilende geprobeerd en ook hedzelfde met de snel heid ik heb zoon handeling mod gedownload maar daar mee lukt het ook niet help me please deze keer goed niet slecht bedoelt aleen wil graag een keer verder in ieder geval mijn dank Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 (bewerkt) Als je dat al meerdere keren hebt gevraagd, neem ik aan dat dan dit topic niet nodig is... Om je toch een beetje te helpen: Ik neem aan dat je hebt gemod? Aangezien je 'zoon' handelingsmod hebt ofzo. Sommige games moet je patchen. Maar zou ik eens mogen weten om welke game het gaat? Dat had je namelijk al in de hoofdpost moeten zetten... Ik kan je vast vertellen dat als je Grand Theft Auto: San Andreas bedoelt, je die moet patchen. Oh ja, als ze de vorige keren niet genoeg hebben geholpen had je dat toch kunnen aantonen??? Bewerkt: 1 september 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Beagle Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 GTA Tom, leuk dat je wil helpen, maar je hebt er klaarblijkelijk geen verstand van dus probeer dan a.u.b. niet te helpen. Je moet een savegame downloaden & gebruiken die bij de juiste versie van je install hoort. Heb je V2, moet je een savegame V2 downloaden. Reageren
Fezz Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 (bewerkt) Als het op de PC is, dan kun je in de download database een downgrade patcher vinden, zodat hij het zal doen. Niet moeilijk, volg gewoon de instructies. Mvg, Dji-unit Bewerkt: 2 september 2010 door dji-unit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.