Cabyon Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Hoi, Als ik trainer.ini de ragdoll key wil veranderen en daarna wil saven, geeft hij een foutmelding. Screen van wat ik wil veranderen: Maar als ik wil opslaan krijg ik dit: Ik kan hem niet als administrator uitvoeren. Ziet iemand een oplossing of waar de fout zit? Groet, Cab Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Weird, ik weet waar het aan ligt, ga naar configuratiescherm en kies gebruikersaccount en ouderlijk toezicht kies gebruikersaccount en dan instellingen voor gebruikersaccount beheren en zet hem op het laagst (nooit een melding geven) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 nee daar ligt het niet aan, je moet van de gta4 folder alleen lezen afvinken. dit doe je door de gta4 folder te selecteren da, eigenschappen te klikken en dan alleen lezen af te vinken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.