GuitarGuy666 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Beste leden van GTAforum. Ik heb een HP computer 32 2.4 GHz AMD Athlon 2 X2 32 BIT De vidoekaart is meer dan 256 MB NVIDIA GeForce 7900 En ik heb windows 7. Wekt dit? En zo ja, hapert hij of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Dit zal zeker niet vloeiend, als het uberhaupt werkt. Maar dat weet ik niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 nee want de cpu is niet goed genoeg, en met die cpu betwijfel ik ook überhaupt of de grafische kaart wel goed genoeg is. Trouwens, er is helemaal geen dual core Athlon van 32 bit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Draai anders even Flitskikker's infotool, dan weten we wat voor specificaties je precies hebt.. Grafische kaart gaat het volgens mij niet worden hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Je kunt een commandline maken zoals ik en dan hapert hij niet maar is hij wel langzaam... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Draai anders even Flitskikker's infotool, dan weten we wat voor specificaties je precies hebt.. Grafische kaart gaat het volgens mij niet worden hoor. Heb ik gedaan, maar dat werkt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Je kunt een commandline maken zoals ik en dan hapert hij niet maar is hij wel langzaam... zo he daar heb je veel aan, hij hapert niet meer(en gaat door haperen dus langzaam), maar hij gaat wel langzaam die pc gaat gta4 niet goed draaien, daar valt niks aan te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Je kunt een commandline maken zoals ik en dan hapert hij niet maar is hij wel langzaam... zo he daar heb je veel aan, hij hapert niet meer(en gaat door haperen dus langzaam), maar hij gaat wel langzaam die pc gaat gta4 niet goed draaien, daar valt niks aan te doen Jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.