Jump to content

Vast na diamonds are a girl's best friend


Patch711

Recommended Posts

Beste forumleden,

Na de missie Diamond's are a girls best friend zit ik vast. Op de map is nergens een icoontje te vinden en er wordt ook niet meer gebeld. (Af en toen een smsje van Packie of Brucie, maar dat gaat meer over uit gaan etc.)

Mijn vraag is dus wat moet je na die missie doen?

extra info:

Mission passed 77

Roman Mission Progress: 73,33%

Bell mission progress: 25%

Jimmy mission progress: 25%

Ik heb op de map ook enkele keren ingezoomd en gekeken of er ergens een letter stond etc. niets.

Hopelijk kan iemand mij helpen!

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk hier eens even waar in het spel je ongeveer zit. Sommige missies starten pas nadat je gebeld bent door iemand, en hier kan je ook zien waar een eventuele volgende misse zou moeten beginnen. Dan kan je daar even gaan kijken of je misschien iets over het hoofd ziet.

Edit: Welkom op het forum.

Bewerkt: door guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk hier eens even waar in het spel je ongeveer zit. Sommige missies starten pas nadat je gebeld bent door iemand, en hier kan je ook zien waar een eventuele volgende misse zou moeten beginnen. Dan kan je daar even gaan kijken of je misschien iets over het hoofd ziet.

Edit: Welkom op het forum.

Dankjewel.

Ik heb al meerdere malen in het missieoverzicht gekeken maar heb nu het gevoel waar het probleem zit.

Bij James Pegorino heb ik Pegorino's pride gehaald, maar payback heb ik zover ik weet nog niet gedaan. Hoe krijg je dan te weten waar die missie begint?

Van Bernie Crane heb ik wel alles gedaan.


Kijk hier eens even waar in het spel je ongeveer zit. Sommige missies starten pas nadat je gebeld bent door iemand, en hier kan je ook zien waar een eventuele volgende misse zou moeten beginnen. Dan kan je daar even gaan kijken of je misschien iets over het hoofd ziet.

Edit: Welkom op het forum.

Dankjewel.

Ik heb al meerdere malen in het missieoverzicht gekeken maar heb nu het gevoel waar het probleem zit.

Bij James Pegorino heb ik Pegorino's pride gehaald, maar payback heb ik zover ik weet nog niet gedaan. Hoe krijg je dan te weten waar die missie begint?

Van Bernie Crane heb ik wel alles gedaan.

Okay gevonden. Het was inderdaad payback. Ik heb via internet Pegorino's huis opgespoord en daar stond inderdaad een pijltje naar beneden. Wel vaag dat er gene icoontje van J op de map stond..

>>> Door Jacky-2007: Welkom op GTAForum! :klap: Dubbelpost even voor je samengevoegd. Als je zelf het laatste bericht in een onderwerp hebt geplaatst, en je wil nog iets meedelen, gebruik dan de "Bewerk" of "Edit" knop rechts onderaan je bericht om dubbelposten te voorkomen. ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...