Jump to content

Hulp met save game voor GTA 4 en EFLC


Spartecus

Recommended Posts

Hoi lezer

Door een bliskem inslag in mijn pc stuk gegaan. nu moest windows 7 erop nieuw ge instaleert worden met de gevolgen dat ik alles kwijt ben (Gasten in pc winkel zijnen dat..)

Dus ik wil ik graag weer veder met een save game voor GTA 4

Maare ik weet niet hoe ik dit moet verander ik heb het voor de grap all eens geprobeert (Maar mappen waar save games zijn zijn ontzichtbare :S)

Nu wil ik hier graag hulp mee.

Mijn eisen voor GTA 4 save:

- Playboy X huis

- Voor de laast missie

- Francis McReary vermoord

- Darko vermoord

- geen Cheat

- Roman 100% respect

- bruce 100& respect

Al vast bedankt ;)

EFLC hoeft niet die zal ik eerlijk doen voor deze keer.

Bewerkt: door Spartecus
Link to comment
Delen op andere websites

_KoE_Mzungu en ik hebben savegames gemaakt voor elke missie in GTA IV, je kan ze hier bekijken en downloaden. Ook de uitleg hoe deze te installeren en dergelijke staat in dat topic beschreven.

We hebben Playboy X vermoord, dus hebben ook zijn loft. Derrick McReary is vermoord, dus kan je Francis bellen als je een wanted level hebt. ;) Ik weet niet meer of we Darko vermoord hebben of niet, maar dat heeft geen invloed dus snap ook niet dat dat je eis is. Er zijn geen cheats gebruikt, en we hebben nog geen activiteiten gedaan met vrienden, dus ze staan ook nog niet op 100%.

Link to comment
Delen op andere websites

_KoE_Mzungu en ik hebben savegames gemaakt voor elke missie in GTA IV, je kan ze hier bekijken en downloaden. Ook de uitleg hoe deze te installeren en dergelijke staat in dat topic beschreven.

We hebben Playboy X vermoord, dus hebben ook zijn loft. Derrick McReary is vermoord, dus kan je Francis bellen als je een wanted level hebt. ;) Ik weet niet meer of we Darko vermoord hebben of niet, maar dat heeft geen invloed dus snap ook niet dat dat je eis is. Er zijn geen cheats gebruikt, en we hebben nog geen activiteiten gedaan met vrienden, dus ze staan ook nog niet op 100%.

>:( je moest Derrick laten leven Dood Francis hij is een Zak :puh:

Maar bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

_KoE_Mzungu en ik hebben savegames gemaakt voor elke missie in GTA IV, je kan ze hier bekijken en downloaden. Ook de uitleg hoe deze te installeren en dergelijke staat in dat topic beschreven.

We hebben Playboy X vermoord, dus hebben ook zijn loft. Derrick McReary is vermoord, dus kan je Francis bellen als je een wanted level hebt. ;) Ik weet niet meer of we Darko vermoord hebben of niet, maar dat heeft geen invloed dus snap ook niet dat dat je eis is. Er zijn geen cheats gebruikt, en we hebben nog geen activiteiten gedaan met vrienden, dus ze staan ook nog niet op 100%.

Nog iets anders kan ik die save game dan aan mijn GFWL account kopplen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...