Johannetje2 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Hallo! Ik gebruik hier een code: new Float:x, Float:y, Float:z; GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), x, y, z); CreateExplosion(x, y, z, 0, 10.0); SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000.0); Zodra de wagen BOEM zegt, gaat het vuur meteen weer weg, (God) je zou denken, er gebeurd nu verder niks... Maar een paar seconden later ben ik wel dood... Wat is de fout? Reageren
Megadreams Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Een ontploffing heeft ook effect op jou wanneer je in een auto zit daarom sterf je door die explosie. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Maar in Ladmin zit die functie ook (/explode [playerid]) en daar ga je niet dood van (als je god aan hebt) Reageren
Megadreams Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Bij /god krijg je ook een heel hoge health, een explosie in sa haalt er een groot deel vanaf. Reageren
Johannetje2 Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Bij /god krijg je ook een heel hoge health, een explosie in sa haalt er een groot deel vanaf. Bedankt! Ik had eerst: RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); Nu heb ik: RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 999999); in een timer die elke seconden ververst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.