djhardorff Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 hallo... gisteren was ik op mijn xbox360 aan het spelen tot ik per ongeluk er tegen aan stootte waardoor ik een vast loper kreeg en er een grote ronde kras op het dvd'tje van het spel kwam. moet ik nu mijn xbox laten maken bij microsoft of kan ik gewoon doorspelen? alvast bedankt voor de antwoorden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Volgens mij is je xbox dan niet kapot maar waarschijnlijk wel je CD. Je kunt nog een poging wagen bij de gamemania (Link) waar Jowx je zal proberen te helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djhardorff Geplaatst: 2 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 (bewerkt) ja ik heb het spel bij intertoys gekocht (gta episodes from liberty city) en daar hebben ze de kras er af gepoleist. maar de xbox is dus niet kapot en kan gwoon doorspelen zonder dat het nog eens gebeurt? Bewerkt: 2 september 2010 door djhardorff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2010 Als het goed is wel, je kunt het altijd proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.