Jump to content

Kan mijn computer GTA San Andreas aan?

BaasB

Recommended Posts

Onze pc voldoet aan alle aanbevolen systeemeisen, behalve videokaart van 128 mb, die van ons is 64, en voldoet dus wel aan de minimale systeemeisen. Alleen ik weet nie of wij wel een dvdrom hebben. Als ik een gewone dvd erin stop, zoals Spiderman, kan hij die gewoon afspelen en die film laten zien. Alleen als ik er een DVD+RW of iets dergelijks instop, gebeurt er niks.

Zit er nou een DVD-romspeler op de computer of niet?

Ofwel is de computer geschikt voor GTA SAN ANDREAS?

Bedankt! :D

En nee, ik wil San Andreas niet branden :puh:

Maar het is wel zonde van m'n geld als ik hem koop, en hij doet het niet! :unsure:

Maar weten jullie trouwens of er ook een CD-Rom versie van San Andreas bestaat? Voor het geval dat mijn PC de DVD-rom versie niet aankan.. :(

Nogmaals bedankt!!! :D

Delen op andere websites

Als je dus wilt weten of het spel werkt moet je kijken naar de Systeemeisen en de specificaties van je PC (kan je vinden door middel van Start --> Uitvoeren --> DXDIAG (ENTER) )

Als je niet zeker bent of het werkt kan je misschien een exemplaar even van iemand lenen (een vriend ofzo). Als hij werkt koop je hem en anders niet.

Maar met minimale specificaties is het misschien toch beter om een nieuwe pc te kopen want dan ziet het er zelfs nog beter uit op de PS2.

Delen op andere websites

Alleen als ik er een DVD+RW of iets dergelijks instop, gebeurt er niks

dit kan komen doordat die bv alleen maar - kan lezen of omdat het gebrand is met software die je niet op je pc hebt staan of doordat je brander van een bepaald merk is . maar aangezien je twijfeld zou ik zeggen probeer een een dvd game van een vriend ofzo of huur er een en test het voor jezelf dan weet je het zeker en anders koop je het spel bij een winkel met geld terug optie als het niet wil of haal een nieuwe dvd lezer / brander (zijn niet zo duur meer geloof ik )

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...