TheRenz Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 (bewerkt) Hallo, Ik heb sinds een tijdje een probleem met SAMP en SA Bij elk voertuig ( met wielen.. duh ) heb ik lekke banden Op elke server, elke map etc. Ook als ik bij iemand anders in de auto zit zie ik lekke banden, maar degene die rijd zelf niet. Hoe komt dit en hoe verhelp ik het?? Alvast bedankt, Renz Bewerkt: 2 september 2010 door TheRenz Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Kun je wat meer vertellen? Wanneer is het gebeurd? Heb je modificaties geïnstalleerd? Slechts een paar voorbeelden van vragen die ik je nu kan stellen. Reageren
TheRenz Geplaatst: 3 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Kun je wat meer vertellen? Wanneer is het gebeurd? Heb je modificaties geïnstalleerd? Slechts een paar voorbeelden van vragen die ik je nu kan stellen. Het is al een tijdje geleden denk ik, Had hem opnieuw geinstalleerd. Ik heb laatst een Gilera Runner Mod geinstalleerd , maar daarvoor was het al. voor de rest niks, Had hem opnieuw geinstalleerd, Ging gelijk op SAMP Toen dacht ik 'zal wel aan de server zelf liggen' en toen was het op elke server. Reageren
Megadreams Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 En heb je het spel gekocht of gedownload? Reageren
TheRenz Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2010 En heb je het spel gekocht of gedownload? Gekocht en backup gemaakt op andere schijfje, zou daar het probleem kunnen liggen misschien ? Reageren
Mark5000 Geplaatst: 25 september 2010 Rapport Geplaatst: 25 september 2010 En heb je het spel gekocht of gedownload? Gekocht en backup gemaakt op andere schijfje, zou daar het probleem kunnen liggen misschien ? Ja, meestal word het niet meer goed herkend! Reageren
RAMAKERS Geplaatst: 28 september 2010 Rapport Geplaatst: 28 september 2010 En heb je het spel gekocht of gedownload? Gekocht en backup gemaakt op andere schijfje, zou daar het probleem kunnen liggen misschien ? Ja, meestal word het niet meer goed herkend! klopt. indien je hem copyeerd en zo op nieuw instaleerde [van de schijf] dan heeft ie niet alles, reden: een paar bestandjes zijn tegen copyeren beveilicht. zo als op het doosje staat vermeld. mvg, danny Reageren
Cleon Geplaatst: 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2010 (bewerkt) Probeer eens de cheat hesoyam in te typen als het dan nog is dan klopt er niets in het spel of mod dan moet je kijken of er bij C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\generic wheels moet je hebben daar staat iets dit kun je alleen zien waneer je hem opent met freefileviewer of met kladblok dan kun je kijken wat er staat overbesturing en banden en kleur dat kun je veranderen maar als je dat veranderd maak er dan wel een backup van de orginele. Bewerkt: 29 oktober 2010 door Cleon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.