Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Freestyle

Recommended Posts

Geplaatst:

Met liefst 5 deelnemers belooft het eindelijk weer een spannende SOTM te worden. Heren gfx'ers, veel succes in de stemronde!

Je kunt alle ingezonden signatures hier bekijken.

[b]Naam:[/b] (verplicht)
[b]Waarom:[/b] (niet verplicht)

Geplaatst:

Naam: Jon-asses

Waarom: Had even gezegd dat ie meedeed en ik had mijn sig niet eens ingezonden. 0.o

Geplaatst:

Naam: 2fast{0}

Waarom: Komt qua style en uitstraling het dichtst bij mijn smaak in de buurt.

Geplaatst:

Waarom: Die van Cabyon en Boerbanaan vielen het eerste af. Die van GwnHugo komt een beetje saai over. Die van 2fast{0} en Jon-asses komen erg dicht bij elkaar, maar die van 2fast vind ik net iets mooier.

Geplaatst:

Naam: BoerBanaan

Waarom: De mooiste effecten vindt ik zelf. Die andere zijn ook harstikke mooi. Moeilijke keuzen was het.

Geplaatst:

Waarom: Eigenlijk vond ik die van mij het mooist maar op mezelf stemmen is natuurlijk ook zo arrogant [/sarcasm] Nja, ik vond die van 2fast het mooiste gemaakt met alle effecten en alles.

Geplaatst:

Waarom: Ik heb Jon-asses altijd al gewaardeerd naar hoe hij zijn signatures maakt, en het is daarom ook een waardige tegenstander. Ik vind die van hem dan ook het mooist! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Naam: Jon-assas

Waarom: Mr.Jon heeft weer 'ns een pracht creatie gemaakt, een signature waar ik toch lang naar kan kijken om elk effect erin te kunnen zien. Die van 2fast{0} was ook mooi, maar helaas kwam die net te kort :(

Bewerkt: door flippie13
Geplaatst:

Waarom: Ik hou van dit soort signatures en dan heb ik mijn keuze snel gemaakt.

Geplaatst:

Waarom: Ik vind qua stijl zijn signature het mooist, leuke effecten op een zeer simpele stock

Geplaatst:

Jon-asses is back en wint direct de SOTM! Het leek even een spannende wedstrijd te worden maar de laatste stemmen lieten zich duidelijk horen.

Jouw ingezonden signature komt vandaag nog als header boven aan het Graphics forum.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...