specialop Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Beste lezer, Ik wil graag een eigen server starten op san andreas miltiplayer maar ik heb denk ik te weinig verstand van scripting. Ik ben al een aantal dagen bezig voor het vinden van een goede script (roleplay) en het naar toebehoren aan te passen. Mijn vraag is dus aan de jullie, is het Reeel om hier mee verder te gaan bestaan er complete scripts die heel makkelijk aan te passen zijn. Of kan ik beter een team zoeken die met me wilt samen werken ? Met vriendelijke groeten, Jeffrey
Fedmas Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Gewoon klein beginnen met wat scripten, als je een team/server opzet, moet je wel wat scripten kunnen. Lees de tutorials hier op het forum , en probeer het.
Morph1 Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 (bewerkt) idd wat hij zegt, begin eerst klein met een team vs team dm te maken, ga steeds verder en uiteindelijk kan je heel goed scripten. als je nu al begint met andere scripts aanpassen maar je weet nog niet eens wat de helft van het script doet dan heb je er ook niet veel aan en kan je alleen maar zeggen dat hij maar 10% origineel (van jou) is ofzo. en als je na de tutorials nog iets niet begrijp kan je een beetje rondgooglen, er zijn genoeg andere sites over SA:MP Scripting dan alleen GTAforum.nl. een hele handige over allerlij functies enz. is wiki.sa-mp.com (ik weet dat ik volgens sommige nu zeur omdat ik zelf ook te veel topics open maja) en als je er dan nog niet uitkom kan je altijd nog hier een topic plaatsen Bewerkt: 3 september 2010 door Morph1
specialop Geplaatst: 3 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2010 idd wat hij zegt, begin eerst klein met een team vs team dm te maken, ga steeds verder en uiteindelijk kan je heel goed scripten. als je nu al begint met andere scripts aanpassen maar je weet nog niet eens wat de helft van het script doet dan heb je er ook niet veel aan en kan je alleen maar zeggen dat hij maar 10% origineel (van jou) is ofzo. en als je na de tutorials nog iets niet begrijp kan je een beetje rondgooglen, er zijn genoeg andere sites over SA:MP Scripting dan alleen GTAforum.nl. een hele handige over allerlij functies enz. is wiki.sa-mp.com (ik weet dat ik volgens sommige nu zeur omdat ik zelf ook te veel topics open maja) en als je er dan nog niet uitkom kan je altijd nog hier een topic plaatsen Bedankt voor de nuttige reacties ik zal me wat meer verdiepen in het scripten zelf. In ieder geval bedankt voor jullie aandacht en mss tot ooit zien jullie me met mijn server. Maar tot slot heb ik nog 1 vraagje kan ik een server draaien op een normale host zoals versio ? die is namelijk lekker goedkoop dan een gameserver huren dit is nog al prijzig. Met vriendelijke groeten, Jeffrey
Morph1 Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Maar tot slot heb ik nog 1 vraagje kan ik een server draaien op een normale host zoals versio ? die is namelijk lekker goedkoop dan een gameserver huren dit is nog al prijzig. Met vriendelijke groeten, Jeffrey nee, dat is geloof ik een websitehost daarop kan het niet, ik geloof dat de beste serverffs.com ook gelijk de goedkoopste is (€0.25 per slot per maand). veel succes met scripten;)
specialop Geplaatst: 3 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Maar tot slot heb ik nog 1 vraagje kan ik een server draaien op een normale host zoals versio ? die is namelijk lekker goedkoop dan een gameserver huren dit is nog al prijzig. Met vriendelijke groeten, Jeffrey nee, dat is geloof ik een websitehost daarop kan het niet, ik geloof dat de beste serverffs.com ook gelijk de goedkoopste is (€0.25 per slot per maand). veel succes met scripten;) dankjewel het is wel jammer dat dit niet mogelijk is want ik zou graag 50 slots willen en dat is voor een student vrij prijzig MVG Jeffrey
Morph1 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 dankjewel het is wel jammer dat dit niet mogelijk is want ik zou graag 50 slots willen en dat is voor een student vrij prijzig MVG Jeffrey dat schijnt wel mee te vallen, er zijn hier ook 14 en 15 jarige die al zo'n server betalen
Big Boss Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 ik zou graag 50 slots willen en dat is voor een student vrij prijzig Als je 3 uur in de maand gaat werken kan je dat al betalen. ServerFFS mag dan wel de beste zijn, maar ook zeker niet de goedkoopste. Hier heb je een lijst van hosts, zodat je zelf kan kiezen: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=88885
ted80 Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 ik krijg gewoon 25,- euro per maand zakgeld, genoeg voor 100 slots
randy105a Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 ik wil ook server starten als ik nu zorg voor het geld is het dan inorde ? vanaf woensag kan ik server bestelen stuur naar knip want kom hier zelden op >>> Door VWO-er: E-mailadressen plaatsen is verboden. Daarnaast berichten samengevoegd, en het vriendelijke verzoek op de datum te letten alvorens je ergens op reageert.<<<
gm_jerry Geplaatst: 13 november 2010 Rapport Geplaatst: 13 november 2010 ik betaal niet voor me server ik host hem zelf dag en nacht 24/7 en het bevalt me prima en over scripten je moet gewoon een beetje rond kijken bevoorbeeld op het forum sommige mensen uploaden hun script via postbin en daar kan je ook scripts van nemen dus om leker je server te hosten kan je dat ook best wel doen ik weet niet of jij je computer dag en nacht aan mag maar ik doe dat wel maar me ouders weten dat niet
.Timothy Geplaatst: 14 november 2010 Rapport Geplaatst: 14 november 2010 Vriendelijk verzoek op de datum te letten als je een bericht plaatst. Dit topic is al meer dan 2 maanden oud, ik weet niet of de topicstarter er nu nog naar kijkt. Mocht dat wel het geval zijn, kan hij me ten alle tijde een Persoonlijk Bericht sturen met het verzoek of het topic weer open kan.
Recommended Posts