grandtheftauto... Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Hey, ik heb toch dezelfde naam gepakt aangezien het 12.- kost omdat te veranderen. Nu heb ik toch die C4D erin gezet, ik snapte eerst niet hoe maar ik ben er wel uitgekomen, stemmen mag van 1 tot 10: Reageren
Cabyon Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Eerste sig? Ziet er niet slecht uit. Alleen een beetje grijs, ik zou Niko alleen in kleur doen en de achtergrond zwart wit en dan Niko een beetje inblenden. Omdat het waarschijnlijk je eerste is geef ik deze sig een 7. Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 3 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Eerste sig? Ziet er niet slecht uit. Alleen een beetje grijs, ik zou Niko alleen in kleur doen en de achtergrond zwart wit en dan Niko een beetje inblenden. Omdat het waarschijnlijk je eerste is geef ik deze sig een 7. Is niet me eerste ik had ook nog een andere, maar eigenlijk wel de eerste in adobe photoshop Reageren
Royboow Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Zier er wel mooi uit, alleen nico in kleur doen en je layer duplicaten en een motion blur op de onderste laag, zit wel een leuke border omheen Beetje leren en je bent al stukken beter Reageren
flippie13 Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Geplaatst: 14 september 2010 Even snel tussendoor, maar wat kost 12 euro om te veranderen? :O Ot: leuke sig voor je 2e, probeer toch met texture's, Brushes, Modes ect. te spelen, want nu vind ik hem een beetje leegjes. Ook is de Render niet van geweldige kwaliteit? Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2010 Even snel tussendoor, maar wat kost 12 euro om te veranderen? :O Ot: leuke sig voor je 2e, probeer toch met texture's, Brushes, Modes ect. te spelen, want nu vind ik hem een beetje leegjes. Ook is de Render niet van geweldige kwaliteit? Bedankt en die 12.- is voor de Microsoft Points om je naam te veranderen Reageren
michelIII Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Even snel tussendoor, maar wat kost 12 euro om te veranderen? :O Ot: leuke sig voor je 2e, probeer toch met texture's, Brushes, Modes ect. te spelen, want nu vind ik hem een beetje leegjes. Ook is de Render niet van geweldige kwaliteit? Bedankt en die 12.- is voor de Microsoft Points om je naam te veranderen Of je mod je naam gewoon ... Reageren
grandtheftauto... Geplaatst: 29 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2010 Even snel tussendoor, maar wat kost 12 euro om te veranderen? :O Ot: leuke sig voor je 2e, probeer toch met texture's, Brushes, Modes ect. te spelen, want nu vind ik hem een beetje leegjes. Ook is de Render niet van geweldige kwaliteit? Bedankt en die 12.- is voor de Microsoft Points om je naam te veranderen Of je mod je naam gewoon ... mod? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.