Pennywise The Clown Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) als je bij de tweede missie bent moet je naar de kapper. kijk heel goed naar het gezicht van de kaper. hij kwam mij heel bekend voor, volgens mij is het een of andere bekende amerikaan of engelse. maar ik weet zijn naam niet. wie weet zijn naam wel? graag andwoord!!!!.... Bewerkt: 26 juni 2005 door san_andreas
PuffDawg Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 heb je geen fotootje(maakt het allemaal gemakkelijker)
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 heb je geen fotootje(maakt het allemaal gemakkelijker) jawel, google en dan afbeeldingen zoeken naar old greece's. anders zoek je gwoon ff zelf in het spel.
Pennywise The Clown Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) vanilla ice? die blanke kapper? neej de kapper in lossantos tegenover de pizaastack, naast de tattooshop. die zwarte kapper. hij doet me aan iemand denken. Bewerkt: 1 juli 2005 door san_andreas
vincent M Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 aan mij ook aan hou heet die gastoja pino
Trax Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Hij heeft idd wel wat weg van Morgan Freeman, alleen heeft F. geen bril, af en toe wel een goatee/baard.
LuuS Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Daar heeft die kapper inderdaad wel wat van weg ja :o
Trax Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Nu ik even nagedacht heb, denk ik dat hij wel wat meer wegheeft van de kapper, waarvan ik helaas geen plaatje heb kunnen vinden, uit de film 'Coming To America' met o.a Eddie Murphy.
Samael Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Nu ik even nagedacht heb, denk ik dat hij wel wat meer wegheeft van de kapper, waarvan ik helaas geen plaatje heb kunnen vinden, uit de film 'Coming To America' met o.a Eddie Murphy. ow die gare film met die afrikaanse prins, waar eddie murphy ook 1 of 2 van die oude mannetjes bij die kapsalon speelt. Daar heeft die inderdaad wat van weg
vincent M Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 lijkt wel veel opelkaar ja maar hij doet meook aan iemand anders denken maar ken niet op zn naam komen
Floppy Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Bill Cosby is degene die je boedoeld. Hij kwam mij ook bekend voor...
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 nou ik vind hem inderdaad superveel op morgan freeman lijken!!!! zou dit opzet zijn??? :o denk ut niet he maar hij lijkt echt superveel!!!!
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Nee.... dit is denk ik niet met opzet gedaan... er zijn wel meer mensen in San Andreas die wel op iemand zouden kunnen lijken... Maar veel oude zwarte mannetjes met grijs haar en veel rimpels lijken wel een beetje op elkaar
Recommended Posts