Jump to content

kapper

Pennywise The Clown

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

als je bij de tweede missie bent moet je naar de kapper. kijk heel goed naar het gezicht van de kaper. hij kwam mij heel bekend voor, volgens mij is het een of andere bekende amerikaan of engelse. maar ik weet zijn naam niet. wie weet zijn naam wel?

graag andwoord!!!!....

Bewerkt: door san_andreas
Geplaatst:
heb je geen fotootje(maakt het allemaal gemakkelijker)

jawel, google en dan afbeeldingen zoeken naar old greece's. anders zoek je gwoon ff zelf in het spel.

Geplaatst: (bewerkt)
vanilla ice? die blanke kapper?

neej de kapper in lossantos tegenover de pizaastack, naast de tattooshop. die zwarte kapper. hij doet me aan iemand denken.

Bewerkt: door san_andreas
Geplaatst:

Nu ik even nagedacht heb, denk ik dat hij wel wat meer wegheeft van de kapper, waarvan ik helaas geen plaatje heb kunnen vinden, uit de film 'Coming To America' met o.a Eddie Murphy.

Geplaatst:
Nu ik even nagedacht heb, denk ik dat hij wel wat meer wegheeft van de kapper, waarvan ik helaas geen plaatje heb kunnen vinden, uit de film 'Coming To America' met o.a Eddie Murphy.

ow die gare film met die afrikaanse prins, waar eddie murphy ook 1 of 2 van die oude mannetjes bij die kapsalon speelt. Daar heeft die inderdaad wat van weg

Geplaatst:

lijkt wel veel opelkaar ja maar hij doet meook aan iemand anders denken maar ken niet op zn naam komen

Geplaatst:

nou ik vind hem inderdaad superveel op morgan freeman lijken!!!! zou dit opzet zijn??? :o denk ut niet he maar hij lijkt echt superveel!!!!

Geplaatst:

Nee.... dit is denk ik niet met opzet gedaan... er zijn wel meer mensen in San Andreas die wel op iemand zouden kunnen lijken...

Maar veel oude zwarte mannetjes met grijs haar en veel rimpels lijken wel een beetje op elkaar :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...