Pennywise The Clown Geplaatst: 8 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2006 dus is dit een easter egg?
SilverDust Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Hallo, 1. Je bumpt het topic.. 2. Dit is geen EE maar een Verwijzing/Geintje. Die plaats je bij Verwijzingen en Geintjes 3. Je antwoord op je vraag is: Geen Ee... SilverDust Bewerkt: 8 april 2006 door SilverDust
Little Mister Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Een verwijzing of geintje is toch juist een Easter Egg, anders was het bord op de Gant Bridge ook geen Easter Egg. Dan was het wel een geintje. Dus het is toch gewoon hetzelfde...
Piet-Herr Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Een verwijzing of geintje hoeft niet per definitie een Easter Egg te zijn
Goliat Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 (bewerkt) Alle grapjes en verwijzingen kunnen vallen onder de term Easteregg, maar dat is nu niet echt belangrijk. Iemand heeft zoals Silverdust al zei dit topic gebumped dus laten we dit topic nu maar rusten... Bewerkt: 8 april 2006 door Goliat
Skiete Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Ja R* Moet ook wat he maar ik denk dat het geen opzet is want R* heeft toch helemaal niks met Morgan of Bill Cosby? Lijkt me nogal onlogisch Oh ja ik ben nieuw hier duzz ik zeg even gedag! GEDAG!
Recommended Posts