Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

1e, April fool

aprilfools.jpg

2e, Lil'wayne

lilwaynev2.jpg

3e, Ronaldinho

ronaldinhom.jpg

4e, Pikachu

pikachuv1.jpg

5e, Cesc Fabregas

fabregasu.jpg

6e, Arjen Robben

arjenrobbenklaar.jpg

7e, Willie Overtoom

willieovertoom.jpg

8e, Didier Drogba

didierdrogbau.jpg

9e, Bobby Zamora

bobbyzamoraheleborderv3.jpg

10e, Guitar

guitarv4.jpg

11e, Kid Cudi

kidcudiv1.jpg

12e, Drake

drakef.jpg

13e, Ivica Olic

ivicaolicv1.jpg

14e, Sticks V1

sticksv1.jpg

V2

sticksv2.jpg

15e, Ronaldinho (The Legend)

thelegend.jpg

16e, Fedde Le Grand

feddelegrand.jpg

17e, LP

67078557.jpg

18e, Vato Gonzalez

vatogonzalezcolor.jpg

Dit is de lijst van wat ik hier allemaal gepost heb. :D

:eten:

Bewerkt: door Jeremy.
Geplaatst:

Ik zie zeker vooruitgang in je werk. In het begin was het nogal een rommeltje met het gebruiken van de brushes én de renders. Daarna heb je hier goed op geoefend en de latere resultaten zien er goed uit. ;)

KUTGW!

Geplaatst:

Zitten leuke signatures tussen maar toch vind ik ze niet allemaal perfect :$. Ik vind dat je in het begin veels te drukke signatures maakt met te veel effecten. In de loop van de tijd vind ik dat je wel wat vooruit gaat maar eigenlijk vind ik dat je nu weer te weinig effecten gebruikt (tjsa, het is ook nooit goed :$). Laat ik nu is die signature van Cesc Fabregas nemen; Die wordt zeker weten beter als je de opacity van die C4D's wat lager zet. Als je door blijft gaan weet ik zeker dat je zeer goed kan worden met graphics, want volgens mij heb je alles van photoshop erg goed door. Hoe je galerij er nu uit ziet zou ik hem een 7/10 geven!

KUTGW

Geplaatst:

Banaan bedankt voor je uitgebreide uitleg :tu:

Ik vind zelf die van Willie Overtoom (nr. 7) zeer goed gelukt en mijn laatste (nr. 18) van Vato Gonzalez.

Ik vind dat het mijn beste gelukte sigs zijn tot nu toe.

:eten:

Ik vind zelf die van Willie Overtoom (nr. 7) zeer goed gelukt en mijn laatste (nr. 18) van Vato Gonzalez.

Ik vind dat het mijn beste gelukte sigs zijn tot nu toe.

Willie Overtoom is inderdaad goed gelukt, maar die laatste van je vind ik eigenlijk wat saai. Ik vind Pickacho en Cesc Fabregas goed gelukt en bij Ronaldinho vind ik dat je een prachtige achtergrond hebt gemaakt alleen een minder geslaagde render er bij, zoals ik al eerder had aangegeven zou ik als ik jou was iets met anime doen of tenminste geen 'bestaand' persoon. Het zou in ieder geval wel jammer zijn als je niks meer met die achtergrond zou doen.

Bewerkt: door BoerBanaan

Ik vind ze er allemaal goed uitzien, kan jij misschien nog wat tutjes schrijven, ik wil ook wel van dat soort mooie effect sigs maken zoals jij....

Je ziet wel heel goed je vooruitgang, vanafje eerste sig tot je laatse

KUTGW :eten:

Bewerkt: door Royboow

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...