ricco-john-deere Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 (bewerkt) Hallo, ik ben nogal een vw liefhebber en ik heb een vw caddy gedownload en in het spel gezet, en nou skraapt de onderkant over de grond, ik heb hem op de juiste auto gezet en alles in de readme gevolgt en gedaan wie kan mij helpen? ik weet niet of je links mag kopieren van een andere site maar deze auto is het: http://www.gtagaming.com/downloads/gta-san-andreas/vehicle-mods/2651 Vriendelijke groeten Bewerkt: 3 september 2010 door ricco-john-deere Reageren
PorZ19 Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 ik zie dat deze auto voor GTA SA zit en dus in de verkeerde forum zit maar het zou wel een probleem zijn met de Handling. maar als ik het zo zie is de auto al heel laag dus misschien hoort het zo Reageren
ricco-john-deere Geplaatst: 3 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 september 2010 ik zie dat deze auto voor GTA SA zit en dus in de verkeerde forum zit maar het zou wel een probleem zijn met de Handling. maar als ik het zo zie is de auto al heel laag dus misschien hoort het zo Oh, sorry inderdaad verkeerd geplaatst!, kan iemand toch wel even verplaatsen? of? handling ik heb alles ook veranderd.. wat in de readme staat Reageren
Jowx Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Topic verplaatst naar SA: Technische Problemen.. Graag gedaan, tot ziens.. Kan ik weer terug naar mijn eigen stekkie.. Lifestyle: Psychologische Problemen.. ^^ Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Topic verplaatst naar SA: Technische Problemen.. Graag gedaan, tot ziens.. Kan ik weer terug naar mijn eigen stekkie.. Lifestyle: Psychologische Problemen.. ^^ Verplaats het dan in eén keer juist, dit hoort onder de modding fora. @Topic starter: Zorg dat je alles juist aan past, vooral de handling.cfg, die regelt ook de ophanging van de auto. Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Pff, die konijnen van tegenwoordig.. Wederom verplaatst, u verlaat nu de GTA: San Andreas-fora, oan't sjen Reageren
Beagle Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Heb je de vehicles.ide ook aangepast? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.