denracer Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Even een huishoudelijke mededeling.....Als je screenshots plaats dan graag met een maximale breedte van 640 pixels zoals ook in de regels staat, want anders raakt de pagina opmaak in de war. En verder wil ik iedereen graag vragen, dat wanneer je een bericht van iemand anders Quote, om dat in ieder geval de plaatjes daaruit te verwijderen. Veel texture plezier!! okay daar zal ik me aan houden maar zouden jullie niet iets kunnen veranderen aan die img tabs op het brommerforum als je dan [img_large] typt dan worden de afbeeldingen automatisch verkleind tot de pagina grote zou dat niet wat handiger zijn ? en weet jij ook wat de texture is voor gras ipv bladeren ? ik kan niet het groene gras vinden wat op de grond zit vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 okay daar zal ik me aan houden maar zouden jullie niet iets kunnen veranderen aan die img tabsop het brommerforum als je dan [img_large] typt dan worden de afbeeldingen automatisch verkleind tot de pagina grote zou dat niet wat handiger zijn ? Als je er toch aan moet denken dat je plaatje te groot is, is het toch een kleine moeite om hem te verkleinen, dat scheelt ook in de filesize... en weet jij ook wat de texture is voor gras ipv bladeren ? ik kan niet het groene gras vinden wat op de grond zit vinden Nee, helaas... als ik het wist had ik je al wel geantwoord.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Voor degene die een paar billboards willen veranderen: billbrd01_lan.txd vervangt billboards in Idlewood Screens: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corne0202 Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 je moet wel de naam van de txd bestanden erbij zetten. en kan je mij dat ook sturen dat ik online kan spelen:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 willen jullie voor mij een paar txd zetten van auto's ik kan maar niks vinden :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 je moet wel de naam van de txd bestanden erbij zetten.en kan je mij dat ook sturen dat ik online kan spelen:P Ik heb de naam van de txd toch vermeld :blink: . Voor degene die een paar billboards willen veranderen:billbrd01_lan.txd vervangt billboards in Idlewood ........ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corne0202 Geplaatst: 3 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 sorry mijn fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Snorege, weet jij misschien oko de texture van alle Binco's Clothes billboards?? Ik heb die erg hard nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Snorege, weet jij misschien oko de texture van alle Binco's Clothes billboards??Ik heb die erg hard nodig Als je in het bestand gta3.img kijkt moet je zoeken naar een bestand met "billbrd" of dergelijke in de naam, dan vind je veel billboards. Voor kleren moet je in player.img kijken maar ik weet niet welke van de Binco zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
little_gangstar Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Ik heb eens een vraagje weten jullie toevallig de txd van een muur met graffatie op. alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Als hoopelijk binnekort de moomapper uitkomt dan is het zoeken naar textures makkelijker..., steek er dus niet te veel energy in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Idd Bradley, of er kan ook een nieuwe ViceTXD (misschien SAtxd) uitkomen waardoor het zoeken ook makkelijker wordt. Ps, misschien heb je hier iets aan: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 wat zijn de texturen van cj house??? ik had gezocht met zoekfunctie van txd workshop en img tool vind er niks in gtra3.img, player.img, gta_int.img en gta3_1.img waar kan ik dan de texturen vinden van cj house? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Tip aan iedereen. Steve-M heeft zijn eerste beta uitgegeven van San Andreas Map Viewer! Ik heb hem nog niet geprobeerd maar misschien kan je daarmee alle textures opzoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 ok, zal is eens gaan kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.