Jump to content

txd bestanden

corne0202

Recommended Posts

Even een huishoudelijke mededeling.....

Als je screenshots plaats dan graag met een maximale breedte van 640 pixels zoals ook in de regels staat, want anders raakt de pagina opmaak in de war.

En verder wil ik iedereen graag vragen, dat wanneer je een bericht van iemand anders Quote, om dat in ieder geval de plaatjes daaruit te verwijderen.

Veel texture plezier!!

okay daar zal ik me aan houden maar zouden jullie niet iets kunnen veranderen aan die img tabs

op het brommerforum als je dan [img_large] typt dan worden de afbeeldingen automatisch verkleind tot de pagina grote zou dat niet wat handiger zijn ?

en weet jij ook wat de texture is voor gras ipv bladeren ? ik kan niet het groene gras vinden wat op de grond zit vinden

Delen op andere websites

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jorge_F

9

• denracer

7

• corne0202

5

• SWYV

4

okay daar zal ik me aan houden maar zouden jullie niet iets kunnen veranderen aan die img tabs

op het brommerforum als je dan [img_large] typt dan worden de afbeeldingen automatisch verkleind tot de pagina grote zou dat niet wat handiger zijn ?

Als je er toch aan moet denken dat je plaatje te groot is, is het toch een kleine moeite om hem te verkleinen, dat scheelt ook in de filesize...

en weet jij ook wat de texture is voor gras ipv bladeren ? ik kan niet het groene gras vinden wat op de grond zit vinden

Nee, helaas... als ik het wist had ik je al wel geantwoord.. :)

Delen op andere websites

je moet wel de naam van de txd bestanden erbij zetten.

en kan je mij dat ook sturen dat ik online kan spelen:P

Ik heb de naam van de txd toch vermeld :blink: .

Voor degene die een paar billboards willen veranderen:

billbrd01_lan.txd

vervangt billboards in Idlewood

........

Delen op andere websites

Snorege, weet jij misschien oko de texture van alle Binco's Clothes billboards??

Ik heb die erg hard nodig

Als je in het bestand gta3.img kijkt moet je zoeken naar een bestand met "billbrd" of dergelijke in de naam, dan vind je veel billboards.

Voor kleren moet je in player.img kijken maar ik weet niet welke van de Binco zijn!

Delen op andere websites

wat zijn de texturen van cj house???

ik had gezocht met zoekfunctie van txd workshop en img tool vind er niks in gtra3.img, player.img, gta_int.img en gta3_1.img

waar kan ik dan de texturen vinden van cj house?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...