Jump to content

txd bestanden

corne0202

Recommended Posts

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jorge_F

9

• denracer

7

• corne0202

5

• SWYV

4

Waar is hij te downloaden ?

Misschien handig die upteloaden naar GTAgames.

ik hoop dat het een beetje een compleete beta is

Bradley H.

Op google zoeken: Steve-M

Mag site niet geven in verband met de regels ;)

Hij heeft trouwens ook een tool gemaakt waarmee je heel SA leeg haalt :)

Delen op andere websites

Waar is hij te downloaden ?

Misschien handig die upteloaden naar GTAgames.

ik hoop dat het een beetje een compleete beta is

Bradley H.

Op google zoeken: Steve-M

Mag site niet geven in verband met de regels ;)

Hij heeft trouwens ook een tool gemaakt waarmee je heel SA leeg haalt :)

wat heb je daar aan dan als alles leeg is

??

Delen op andere websites

Dan kun je je eigen Sa modden.. maar aangezien de goeie tools ervoor nog niet uitzijn zal dit nog niet nodig zijn..

Kan iemand mij helpen aan de KLeding textures.. en hoe zie ik bij welke winkel enzo?

Delen op andere websites

Dan kun je je eigen Sa modden.. maar aangezien de goeie tools ervoor nog niet uitzijn zal dit nog niet nodig zijn..

Kan iemand mij helpen aan de KLeding textures.. en hoe zie ik bij welke winkel enzo?

Kijk in de SA walktrough, daar moe je kijken bij kledingwinkels, daar zie je de kleding staan, meestal zie je ook aan de texture dat het dat kledingstuk is

En wat zijn de auto textures kan ze niet vinden, ik weet nie in wleke map ze staan, alle 4 al door gezoxcht

Bewerkt: door Big Bear
Delen op andere websites

Kijk in de SA walktrough, daar moe je kijken bij kledingwinkels, daar zie je de kleding staan, meestal zie je ook aan de texture dat het dat kledingstuk is

En wat zijn de auto textures kan ze niet vinden, ik weet nie in wleke map ze staan, alle 4 al door gezoxcht

in de "gta3.img" en dan typ je in zoekfunctie naar je gewenste auto en voila gevonden :)

Delen op andere websites

Je kan San Andreas er niet mee modden, je kan alleen de hele map bekijken, verder niks.

Hierna zal Steve-M waarschijnlijk een moomapper voor San Andreas maken.

Delen op andere websites

in de "gta3.img" en dan typ je in zoekfunctie naar je gewenste auto en voila gevonden :)

Dan krijg je alleen de verkeerde txd's voor je. Een auto kan je niet echt mooi veranderen, het heeft altijd een andere kleur. Je kan wel sprays veranderen, dan moet je even op auto's (lees; Lowriders, auto's die in de WAA gaan) zoeken.

Delen op andere websites

Dan krijg je alleen de verkeerde txd's voor je. Een auto kan je niet echt mooi veranderen, het heeft altijd een andere kleur. Je kan wel sprays veranderen, dan moet je even op auto's (lees; Lowriders, auto's die in de WAA gaan) zoeken.

huh :huh: :blink: wat bedoel je eigenlijk met verkeerde txd???

Delen op andere websites

Ik heb van een slamvan een Deathrow slamvan gemaakt wel tof, deze veranderd paintjob 1 van Loco Lowriders

Death Row= Westcoast record team, van 4 rappers, waar onder andere Tupac, Dr. Dre en Snoop Doggy Dogg inzaten

Ik ga hem binnekort sturen, maar kan geen slamvan vinde dats probleem

Weet iemand de texture van de savanne, zoekfunctie van IMg tool vind hem nie

Bewerkt: door Big Bear
Delen op andere websites

Weet iemand de texture van de savanne, zoekfunctie van IMg tool vind hem nie

Klopt wel dat je hem niet vind. Het is Savanna.

Staat gewoon in gta3.img onder;

- savanna.txd

- savanna1.txd

- savanna2.txd

- savanna3.txd

Delen op andere websites

Je kan wel de Hydra, Rhino, Barracks, Hunter, en nog een paar andere veranderen, want die hebben geen verschillende kleuren

Delen op andere websites

Je kan wel de Hydra, Rhino, Barracks, Hunter, en nog een paar andere veranderen, want die hebben geen verschillende kleuren

Geen een daarvan is een auto. :)

Dat kan je best veranderen natuurlijk, maar dat lijkt niet mooi bij dat soort voertuigen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...