Bradley H. Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Waar is hij te downloaden ? Misschien handig die upteloaden naar GTAgames. ik hoop dat het een beetje een compleete beta is Bradley H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Waar is hij te downloaden ?Misschien handig die upteloaden naar GTAgames. ik hoop dat het een beetje een compleete beta is Bradley H. Op google zoeken: Steve-M Mag site niet geven in verband met de regels Hij heeft trouwens ook een tool gemaakt waarmee je heel SA leeg haalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corne0202 Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Waar is hij te downloaden ?Misschien handig die upteloaden naar GTAgames. ik hoop dat het een beetje een compleete beta is Bradley H. Op google zoeken: Steve-M Mag site niet geven in verband met de regels Hij heeft trouwens ook een tool gemaakt waarmee je heel SA leeg haalt wat heb je daar aan dan als alles leeg is ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Dan kun je je eigen Sa modden.. maar aangezien de goeie tools ervoor nog niet uitzijn zal dit nog niet nodig zijn.. Kan iemand mij helpen aan de KLeding textures.. en hoe zie ik bij welke winkel enzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Dan kun je je eigen Sa modden.. maar aangezien de goeie tools ervoor nog niet uitzijn zal dit nog niet nodig zijn..Kan iemand mij helpen aan de KLeding textures.. en hoe zie ik bij welke winkel enzo? Kijk in de SA walktrough, daar moe je kijken bij kledingwinkels, daar zie je de kleding staan, meestal zie je ook aan de texture dat het dat kledingstuk is En wat zijn de auto textures kan ze niet vinden, ik weet nie in wleke map ze staan, alle 4 al door gezoxcht Bewerkt: 11 juli 2005 door Big Bear Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Dan kun je je eigen Sa modden.. maar aangezien de goeie tools ervoor nog niet uitzijn zal dit nog niet nodig zijn..Kan iemand mij helpen aan de KLeding textures.. en hoe zie ik bij welke winkel enzo? Kijk in de SA walktrough, daar moe je kijken bij kledingwinkels, daar zie je de kleding staan, meestal zie je ook aan de texture dat het dat kledingstuk is En wat zijn de auto textures kan ze niet vinden, ik weet nie in wleke map ze staan, alle 4 al door gezoxcht in de "gta3.img" en dan typ je in zoekfunctie naar je gewenste auto en voila gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Dan kun je je eigen Sa modden.. maar aangezien de goeie tools ervoor nog niet uitzijn zal dit nog niet nodig zijn.. Je kan San Andreas er niet mee modden, je kan alleen de hele map bekijken, verder niks. Hierna zal Steve-M waarschijnlijk een moomapper voor San Andreas maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 in de "gta3.img" en dan typ je in zoekfunctie naar je gewenste auto en voila gevonden Dan krijg je alleen de verkeerde txd's voor je. Een auto kan je niet echt mooi veranderen, het heeft altijd een andere kleur. Je kan wel sprays veranderen, dan moet je even op auto's (lees; Lowriders, auto's die in de WAA gaan) zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 in de "gta3.img" en dan typ je in zoekfunctie naar je gewenste auto en voila gevonden Dan krijg je alleen de verkeerde txd's voor je. Een auto kan je niet echt mooi veranderen, het heeft altijd een andere kleur. Je kan wel sprays veranderen, dan moet je even op auto's (lees; Lowriders, auto's die in de WAA gaan) zoeken. huh :huh: :blink: wat bedoel je eigenlijk met verkeerde txd??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Ik heb van een slamvan een Deathrow slamvan gemaakt wel tof, deze veranderd paintjob 1 van Loco Lowriders Death Row= Westcoast record team, van 4 rappers, waar onder andere Tupac, Dr. Dre en Snoop Doggy Dogg inzaten Ik ga hem binnekort sturen, maar kan geen slamvan vinde dats probleem Weet iemand de texture van de savanne, zoekfunctie van IMg tool vind hem nie Bewerkt: 12 juli 2005 door Big Bear Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Weet iemand de texture van de savanne, zoekfunctie van IMg tool vind hem nie Klopt wel dat je hem niet vind. Het is Savanna. Staat gewoon in gta3.img onder; - savanna.txd - savanna1.txd - savanna2.txd - savanna3.txd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 *Ben te lui om het op te zoeken * Zijn de andere TXD's (met 1,2,3 enz erachter) de wagens met stickers erop? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 in de "gta3.img" en dan typ je in zoekfunctie naar je gewenste auto en voila gevonden Dan krijg je alleen de verkeerde txd's voor je. Een auto kan je niet echt mooi veranderen, het heeft altijd een andere kleur. Je kan wel sprays veranderen, dan moet je even op auto's (lees; Lowriders, auto's die in de WAA gaan) zoeken. Je kan wel de Hydra, Rhino, Barracks, Hunter, en nog een paar andere veranderen, want die hebben geen verschillende kleuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Je kan wel de Hydra, Rhino, Barracks, Hunter, en nog een paar andere veranderen, want die hebben geen verschillende kleuren Geen een daarvan is een auto. Dat kan je best veranderen natuurlijk, maar dat lijkt niet mooi bij dat soort voertuigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIETJE!!!! Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ik heb hele leuke ideeen maar ik kan die txd editor niet vind Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.