Dr.McShizzle Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Dit zijn 2 designs/wallpapers die ik heb gemaakt (met tutorial): Er zijn zeer veel verschillende kleuren mogelijkheden. Natuurlijk met soft brushes, maar ook Gradients. Misschien iemand met tips? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Dit zijn 2 designs/wallpapers die ik heb gemaakt (met tutorial): Er zijn zeer veel verschillende kleuren mogelijkheden. Natuurlijk met soft brushes, maar ook Gradients. Misschien iemand met tips? Met wat? Waarmee? Met wat voor probleem zit je? Reageren
Kryziek Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Dit zijn 2 designs/wallpapers die ik heb gemaakt (met tutorial): Er zijn zeer veel verschillende kleuren mogelijkheden. Natuurlijk met soft brushes, maar ook Gradients. Misschien iemand met tips? Met wat? Waarmee? Met wat voor probleem zit je? Hij heeft geen problemen. Dit is een showroom. hier laat hij zijn designes zien. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Dit zijn 2 designs/wallpapers die ik heb gemaakt (met tutorial): Er zijn zeer veel verschillende kleuren mogelijkheden. Natuurlijk met soft brushes, maar ook Gradients. Misschien iemand met tips? Met wat? Waarmee? Met wat voor probleem zit je? Hij heeft geen problemen. Dit is een showroom. hier laat hij zijn designes zien. Oh, sorry. soms klik ik op nieuwe onderwerpen, en dan zie ik tekst dat 90% op een vraag lijkt Reageren
Kryziek Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Maakt niet uit joh. Vergissen is menselijk. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Verder nog: drmcschizzle, Mooi desing. Ik zou hem alleen kleurrijker maken Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Ik vind ze eigenlijk wel tof. Het is een beetje abstract, en daar houd ik wel van. Wat het precies voorstelt is me een raadsel, maar vaak is dat juist de kracht van dit soort ontwerpen. De kleuren lopen mooi in elkaar over, en gaan ook goed op in de achtergrond. De lichteffecten zijn wel wat onregelmatig, ik zou niet weten uit welke hoek het licht nu eigenlijk komt. Daarnaast zijn de randen nog wat gekarteld. Misschien kun je dit een klein beetje bijwerken met wat blureffecten. Al met al vind ik het twee hele mooie wallpapers. Ik heb ze even opgeslagen, misschien ga ik ze nog wel een keer gebruiken als achtergrond. Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Ik vind ze eigenlijk wel tof. Het is een beetje abstract, en daar houd ik wel van. Wat het precies voorstelt is me een raadsel, maar vaak is dat juist de kracht van dit soort ontwerpen. De kleuren lopen mooi in elkaar over, en gaan ook goed op in de achtergrond. De lichteffecten zijn wel wat onregelmatig, ik zou niet weten uit welke hoek het licht nu eigenlijk komt. Daarnaast zijn de randen nog wat gekarteld. Misschien kun je dit een klein beetje bijwerken met wat blureffecten. Al met al vind ik het twee hele mooie wallpapers. Ik heb ze even opgeslagen, misschien ga ik ze nog wel een keer gebruiken als achtergrond. Thanks! Ik zat zelf ook al te kijken naar die randjes. Heb 'em al van 8-bit naar 16-bit gezet om het fade-out gedeelte tussen de randen naar het midden wat vloeiender te maken. Zou het helpen als ik bij het begin van een document niet 72 pixels/inch instel (dat is standaard), maar 300? Reageren
Kloep Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Zou het helpen als ik bij het begin van een document niet 72 pixels/inch instel (dat is standaard), maar 300? Bij grote afbeeldingen (zoals deze) gebruik ik altijd 300. 72 is een ideaal formaat voor signatures/avatars, maar als je aan grotere designs werkt is het iets te weinig. Het zou dus wel eens kunnen werken. Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2010 De 300 pixels/inch heeft niet geholpen. Hier is trouwens het verschil tussen 8- en 16-bit: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.