bramboy Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 (bewerkt) Hallo, Ik zit met een nogal groot probleem. Ik heb op mijn computer windows Vista Home Premium staan. Als ik deze op start krijg ik echter een foutmelding dat deze niet opgestart kan worden en als gevolg dat er alleen een muis in beeld komt en verder zwart scherm Ik kan ctrl+alt+del gebruiken voor taakbeheer, wat me dan opvalt dat er extreem weinig processen zijn Ik zou niet weten wat ik hier aan kan doen. Ik kan geen screen maken want ik kan het nergens in plakken en de foutcode kan ik me ook niet herinneren. Ik zal me computer even opnieuw opstarten en de foutcode opschrijven. Bramboy Edit: ik las ergens om ( en hieronder ) Taakbeheer > Nieuwe taak > Explorer.exe te doen, dit ging ik proberen en jahoor hij is er weer. Ik weet echter niet ofdat de volgende keer opnieuw moet doen Foutcode: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH Naam van de toepassing: explorer.exe Versie van toepassing: 0.0.0.0 Tijdstempel van toepassing: 2a425e19 Naam van foutmodule: explorer.exe Versie van foutmodule: 0.0.0.0 Tijdstempel van foutmodule: 2a425e19 Uitzonderingscode: c0000005 Uitzonderingsmarge: 000013c0 Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.3 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie 1: e9b9 Aanvullende informatie 2: b14ac1a6a14e3d8e1d63fb893f65dc1a Aanvullende informatie 3: 10d5 Aanvullende informatie 4: 2e09efef15c75930fa9f4639ad7a8c18 Lees onze privacyverklaring: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413 Misschien ziet iemand wat het probleem is ? :$ Bewerkt: 4 september 2010 door bramboy Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 explorer.exe is het proces dat je van je taakbalk, bureaublad e.d. voorziet. Een tijdelijke noodoplossing is om in taakbeheer naar Bestand » Nieuwe taak (Uitvoeren...) gaan en dan even handmatig explorer(.exe) intypen. .exe is niet per se nodig. Reageren
bramboy Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2010 hoe kan ik zorgen dat die weer normaal doet, ik heb ook 2 windows op me pc staan zou k dan bijv. explorer van de andere windows kunnen kopieren en plakken in de huidige windows ? Reageren
ricovs Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 (bewerkt) zoek in het menu start naar msconfig en dan ga je naar tab opstarten en dan vink je explorer.exe aan of als die er niet bij staat moet je hem toevoegen (staat in C:/Windows/System32/explorer.exe) kan het nu even niet checken want ik ben in os X. hoop dat dit je heeft geholpen. Groeten, Ricorvs nevermind wat ik net zei zat t uit me hoofd te doen en dat werkt niet Bewerkt: 4 september 2010 door ricovs Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Hoezo heb je 2x windows op je pc.... ..... Reageren
bramboy Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Hoezo heb je 2x windows op je pc.... ..... omdat een tijd geleden stopte ook windows ermee, toen hebben we nieuwe windows op pc gezet en die staat er nogsteeds op. Maar ik heb ook 4 harde schijven ofzo Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Heb je de oplossing van Ricovs al eens geprobeerd? Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 scan je pc eens op virussen met Malwarebytes Anti-Malware Reageren
bramboy Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Hitman Pro 3.4.6 ofzo had 2 Trojans gevonden in Explorer.exe Die zijn verweiderd @ sprunk zoek in het menu start naar msconfig en dan ga je naar tab opstarten en dan vink je explorer.exe aan of als die er niet bij staat moet je hem toevoegen (staat in C:/Windows/System32/explorer.exe)kan het nu even niet checken want ik ben in os X. hoop dat dit je heeft geholpen. Groeten' date=' Ricorvs [b']nevermind wat ik net zei zat t uit me hoofd te doen en dat werkt niet[/b] Reageren
bramboy Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Mijn excuses. Geen probleem Ik was ook al bezig toen ik dat zag :l Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 maar scan je pc eerst maar eens met Malwarebytes Anti-Malware, als het nog een virus is dan haalt die ze er wel uit. Reageren
bramboy Geplaatst: 4 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 september 2010 (bewerkt) maar scan je pc eerst maar eens met Malwarebytes Anti-Malware, als het nog een virus is dan haalt die ze er wel uit. Middels is Malwarebytes' Anti-Malware 2 uur en een half uur bezig.. Maar goed ik heb ook 4 Harde Schijven.. 100-120 GB gehad nu Bewerkt: 4 september 2010 door bramboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.