Jump to content

smackdown gelijk politie

Recommended Posts

Geplaatst:

heey,

ik ben nu bij de missie Smackdown van Derrick, maar als ik bij het huis ben en wanneer ik de 2 wachters die buiten staan omzeep heb geholpen, krijg ik gelijk politie? Ik heb het als een keer of 3 geprobeerd en elke keer kreeg ik op hetzelfde moment politie. Dan ga ik naar binnen (met volle armor) schiet ik die mensjes op de begane grond neer en dan word ik in mijn rug geschoten door de politie die de hele tijd achter mijn rug spawnt. Ik ga naar boven, jaag die gozer bovenaan de trap een kogel door zijn harses heen en dan staan er 3 polities achter me. Ik ren langs ze en buiten staan er nog meer. Ik wil elke keer net in de auto stappen waar die btw ook nog al lang over doet en dat is dan het einde...

Zoals iedereen wel kan begrijpen is dit zeer vervelend. Heeft iemand tips, behalve alle agenten neerschieten (wat ik trouwens al heb geprobeerd)?

platform: pc

Geplaatst:

Ik had dat bij de 1e keer ook maar je moet gewoon vanaf een politie auto schieten (dus Drive-By)

Want als je uit een politie auto schiet krijg je geen wanted level ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Of je gaat achterom, als ik het me goed herinner is de achterdeur ook open, ook kun je door het raam schieten dacht ik. Ook kun je proberen een granaat door het raam(<-In de war met andere missie...) naar binnen te mikken, of door de deur. Zodra er politie achter je staat kun je ook daar een granaat tegenaan proberen te jassen.

Je kunt overigens hier granaten vinden:

WikiGTA granaat locatie

WikiGTA zegt trouwens dit:

Als je aankomt bij het huis waar de handlangers zitten, moet je je auto een stuk achteruit zetten, dan kun je erachter schuilen en de handlangers buiten het huis makkelijker uitschakelen

En dit:

Als iedereen buiten het huis dood is loop je naar de deur en gooi je een granaat naar binnen, dit zal de meeste handlangers doden

Bron: Smackdown GTA IV

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Wat je ook eens kan proberen, is wachten op de politie (of eventueel back-up aanvragen via de computer) Omdat die criminelen op jou schieten, zal de politie het vuur op hen openen, zolang jijzelf niet schiet tenminste. Ook zal de politie dan het huis binnengaan en daar iederen doodschieten. Zodra het rustig is, kan je eens in de woning kijken en dan eventueel overgebleven criminelen doodschieten. Je hebt dan tijd genoeg om er vandoor te gaan.

Op bovenstaande manier heb ik 'm wel eens gedaan en toen werkte het.

Geplaatst:

bedankt voor de goeie tips. ik heb hem nu al een paar dagen geleden gedaan, maar het ging nu goed.

eerst de 2 buiten omzeep geholpen, daarna een granaat naar binnen, naar achteren, vanaf daar iedereen neerknallen, naar boven en weer door de achterdeur naar buiten, de politie staat nl. dan al binnen.

Geplaatst:

Fout theguardian, je krijgt namelijk automatisch een 2 sterren Wanted Level wanneer iedereen dood is. Dus die agenten zullen zich allemaal tegen je keren :7.

Geplaatst: (bewerkt)

Fout theguardian, je krijgt namelijk automatisch een 2 sterren Wanted Level wanneer iedereen dood is. Dus die agenten zullen zich allemaal tegen je keren :7.

Ik heb ook niet gezegd dat dat niet gebeurt. Voor de volledigheid had ik het er inderdaad wel even bij kunnen zetten. Ik bedoelde dat wanneer je pas een wanted level krijgt als je binnen klaar bent, je dan tijd genoeg hebt om te ontsnappen :7

Bewerkt: door guardian1980
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Of je gaat achterom, als ik het me goed herinner is de achterdeur ook open, ook kun je door het raam schieten dacht ik. Ook kun je proberen een granaat door het raam(<-In de war met andere missie...) naar binnen te mikken, of door de deur. Zodra er politie achter je staat kun je ook daar een granaat tegenaan proberen te jassen.

Je kunt overigens hier granaten vinden:

WikiGTA granaat locatie

WikiGTA zegt trouwens dit:

Als je aankomt bij het huis waar de handlangers zitten, moet je je auto een stuk achteruit zetten, dan kun je erachter schuilen en de handlangers buiten het huis makkelijker uitschakelen

En dit:

Als iedereen buiten het huis dood is loop je naar de deur en gooi je een granaat naar binnen, dit zal de meeste handlangers doden

Bron: Smackdown GTA IV

Door het raam schieten is wel mogelijk. Heel makkelijk om 1 of 2 mensen neer te schieten. Helpt wel veel ^_^

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik had ook moeite met de missie.

Na 4 keer misgegaan, ben ik de 5de keer, nadat de auto die je moet achtervolgen is gestopt, en voorbij rijden de achtertuin in, en via de achterdeur iedereen binnen doodschieten.

De trap op om die laatste gast dood te maken.

Toen kwam er politie binnen, maar ik gooide een granaat van de trap, en liep daarna weer via de achterdeur naar buiten, daar kon ik direct agenten in een een auto doodschieten en de auto jatten.

Op dat moment waren de gasten aan de voorkant van het huis net door de politie doodgeschoten, want de missie was gehaald.

Toen plankgas, want ik had geen 2 maar 4 sterren, kwam door de granaat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...