Jump to content

internet op mobiel werkt niet meer


L

Recommended Posts

Beste leden,

sinds vandaag doet het internet op mijn mobiel het niet meer.

Ik heb een Blackberry Curve 8520 met een vodafone abonnement met alles erop en eraan.

Gisteren en de dagen daarvoor was er nog niks aan de hand, maar nadat ik vandaag de browser wou openen kreeg ik het volgenden bericht:

Er is een communicatiefout opgetreden. De server is waarschijnlijk bezet. Probeer het later opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u contact opnemen met uw netwerkprovider.

Mijn vraag is het volgende: wat moet ik aan met dit probleem, ik heb niks veranderd aan de instellingen of iets dergelijks. Maar kan ik dit verhelpen en zo ja: hoe?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Léon-San Andreas.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dit wil zeggen dat de server overbelast is of er misschien een update plaatsvind. Wat je hiermee aankan is zoals het er staat. Later nog eens proberen en als het probleem aanhoudt contact opnemen met de provider...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dit wil zeggen dat de server overbelast is of er misschien een update plaatsvind. Wat je hiermee aankan is zoals het er staat. Later nog eens proberen en als het probleem aanhoudt contact opnemen met de provider...

Ja maar internet werkt via wifi ook niet, dat is geen zuivere koffie...

Link to comment
Delen op andere websites

Bel dan gewoon de provider...

kan niet jongen, vodafone niet bereikbaar, hebben alleen een groot vraag- en antwoordboard op hun site staan waar je op kunt kijken, maar mijn vraag staat niet op die site vermeld, laat staan het antwoord

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...