Jump to content

[signature aanvraag] Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hola! :D

Het is voor mij al een tijdje geleden dat ik een signature heb aangevraagd, dus vandaar dat ik dat nu maar eens doe. :puh:

Type: Signature

Stijl: Grand Theft Auto TOM

Grootte: 500×150 (dus toegestane waarden)

Voorbeeld: Graag een beetje GTA-achtig. Bijvoorbeeld wat artwork.

Tekst: Grand Theft Auto TOM (met zo'n mooi font als je maar wilt, maar hou het toch een beetje simpel), en verder een glanzing erdoorheen zoals bij Apple applicaties)

Rand: Zwart (dikte maakt me niet zo uit), en graag in de hoeken een ronding. (zoals bij bankpasjes)

Kleuren: /

Render (optioneel): /

Extra (optioneel): Nogmaals, het is maar simpel bedoelt, dus je hoeft niet persé uren te verspillen aan het maken van een signature ofzo. :7 Maak er maar wat van, zou ik maar zeggen. ;)

Mvg,

Grand Theft Auto TOM

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Ik wil hem wel voor je doen. :)

Maar in stijl van welke gta moet hij zijn? IV, tlad, tbogt of sa?

Geplaatst:

Je mag wel wat mixen met GTA IV, TLAD en TBOGT. Mocht dat zo niet werken, dan doe maar alleen TBOGT. ;)

Geplaatst:

Mag best, maar dan moet je wel wachten totdat GwnHugo klaar is, en als ik die van hem dan niet mooi vind, mag jij hem maken. ;) Zo zijn de regels. Want ik heb al vaker zo gehad dat meerdere leden hem wilden maken, maar daar kwamen moderators tussen en waarschuwden me daarover...

Er is verder wel een andere manier: Stuur hem op via PB. :)

Geplaatst:

Ik heb hem af en via PB verstuurd.

@ GWNHugo: Sorry dat ik ook een SIG maakte, maar ik had er zo'n zin in om voor het eerst iemand te helpen met een graphic.

supergtagamer

Geplaatst:

Hij is zeer mooi geworden. :D Maar de tekst die geplaatst moest worden, was Grand Theft Auto TOM, en niet GTA TOM... :puh: Zou je dat dus kunnen veranderen?

Geplaatst:

Dat wil ik wel doen hoor. :)

Alleen je moet wel bedenken dat dat er waarschijnlijk minder mooi uit ziet.

Geplaatst:

Dat zie ik dan wel. Je mag best wel wat rommelen met waar het moet komen te staan. ;) Onder, boven, links, rechts, en nog veel meer. Maakt niet uit.

Geplaatst:

Mwa... Kun je het als laatst even proberen als je het gewoon langselkaar zet, en dan helemaal onderaan? :puh:

Geplaatst:

gtatomsig07.png

Zo goed? :)

Hee, hugo. Hoe doe je dat effect dat het mooier is? dat gene dat vooral in de tekst zit.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...