GwnHugo Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 (bewerkt) Zo dus? @supergtagamer: Eigenlijk is het best makkelijk hoor. Je selecteert eerst de tekst. Dan houdt je alt ingedrukt en selecteer je het onderste deel van de tekst met je ronde selectie tool (of hoe het ook heet). Dan vul je het op met wit en zet je de opacity omlaag tot ongeveer 30. Bewerkt: 5 september 2010 door GwnHugo
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Ik vind het een mooie SIG. Maar hoe doe je dat effect?
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Zo dus? @supergtagamer: Eigenlijk is het best makkelijk hoor. Je selecteert eerst de tekst. Dan houdt je alt ingedrukt en selecteer je het onderste deel van de tekst met je ronde selectie tool (of hoe het ook heet). Dan vul je het op met wit en zet je de opacity omlaag tot ongeveer 30. Dat is wat ik wilde zien, ja. Thanks voor het maken.
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 @supergtagamer: Eigenlijk is het best makkelijk hoor. Je selecteert eerst de tekst. Dan houdt je alt ingedrukt en selecteer je het onderste deel van de tekst met je ronde selectie tool (of hoe het ook heet). Dan vul je het op met wit en zet je de opacity omlaag tot ongeveer 30. bedankt
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Aan de crew: Dit topic mag gesloten worden, aangezien ik een signature heb gekozen.
Recommended Posts