Jump to content

Iphone 2g


claud

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een Iphone gekocht op Ebay maar er zit geen lader bij het scherm heeft dode pixels en ik wtt niet hoe ik de simkaart erin krijg. Weten jullie hoe dit moet?? En kan ik ook op een andere manier mijn iphone 2g op te laden?

MVG, claud

PS: AUB geen onzin als bijvoorbeeld "Nee weet ik niet ;)"

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is heb je een pinnetje erbij gekregen. Boven op de iphone zit een klein vakje waar weer ergens een klein gaatje moet zitten. Stop hier het pinnetje in, duw tegen het pinnetje (niet te hard natuurlijk), en laat hem weer los. Daarna zou hij open moeten zijn. Dan kun je er een simkaart in stoppen. Dit is een afbeelding ervan: 22690-3gs-3g-iphone-2g-sim-card-tray-holder-slot-eject-pin-tool-1.jpg

Zelf heb ik een iPhone 3G, wat nieuwer dus, maar bij elke iPhone is die manier hetzelfde. ;)

Voeding/laders kun je overigens gewoon kopen in Apple winkels of via de site. Kijk eens op de Apple Store rond. :)

Er is trouwens een andere manier om hem op te laden, maar daar heb je een speciaal USB kabeltje voor nodig, en die vind je hier: Apple Store >>> Kabels en docks. De 2e kabel die je ziet (Apple dockconnector-naar-USB-kabel) is 1 van de 2 kabels die je nodig hebt om op te laden. Je hebt ook nog de voeder nodig. De stekker dus. Maar met een kabel als die USB-kabel, kun je de iPhone via je PC of notebook opladen. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is heb je een pinnetje erbij gekregen. Boven op de iphone zit een klein vakje waar weer ergens een klein gaatje moet zitten. Stop hier het pinnetje in, duw tegen het pinnetje (niet te hard natuurlijk), en laat hem weer los. Daarna zou hij open moeten zijn. Dan kun je er een simkaart in stoppen. Dit is een afbeelding ervan: 22690-3gs-3g-iphone-2g-sim-card-tray-holder-slot-eject-pin-tool-1.jpg

Zelf heb ik een iPhone 3G, wat nieuwer dus, maar bij elke iPhone is die manier hetzelfde. ;)

Voeding/laders kun je overigens gewoon kopen in Apple winkels of via de site. Kijk eens op de Apple Store rond. :)

Er is trouwens een andere manier om hem op te laden, maar daar heb je een speciaal USB kabeltje voor nodig, en die vind je hier: Apple Store >>> Kabels en docks. De 2e kabel die je ziet (Apple dockconnector-naar-USB-kabel) is 1 van de 2 kabels die je nodig hebt om op te laden. Je hebt ook nog de voeder nodig. De stekker dus. Maar met een kabel als die USB-kabel, kun je de iPhone via je PC of notebook opladen. :)

Dank je wel maar er zat geen pinnetje bij ik heb hem van iemand van ebay en er zit geen enkele accessoire bij :7

Ik heb daarom een lader besteld op ebay voor maar $3;- maar ik zoek toch nog een alternatieve manier om hem te laden :Y

Weet je misschien ook waar ik het goedkoopst mijn iphone kan repareren (niew scherm en behuizing) want de behuizing is extreem beschadigd (het display glas is nog helemaal intact op 1 haardun krasje na) maar het LCD scherm heeft allemaal dode pixels :cya:

MVG, claud

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer deze manier eens te gebruiken: Klik

Of gebruik eventueel iPhoneclub, en vraag het daar. iPhoneclub is een forum omtrent de iPhone serie. ;)

Ook kun je blijkbaar door een hogere frequentie te nemen de 'dode' pixels herstellen. Dus dat je dan de contrast hoger moet zetten. Maar omdat ik er zelf nog nooit last van heb gehad, weet ik er weinig van. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer deze manier eens te gebruiken: Klik

Of gebruik eventueel iPhoneclub, en vraag het daar. iPhoneclub is een forum omtrent de iPhone serie. ;)

Ook kun je blijkbaar door een hogere frequentie te nemen de 'dode' pixels herstellen. Dus dat je dan de contrast hoger moet zetten. Maar omdat ik er zelf nog nooit last van heb gehad, weet ik er weinig van. :7

Ik zal eerst moeten w8ten tot ik hem op een alternative manier op moet laden zodat ik een volle batterij heb en dan kan ik dit wel eens proberen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dat begrijp ik wel. :)

Er zijn meer manieren, trouwens, maar daarvoor moet je jailbreaken en dat is illegaal. Tevens mag er niet over worden gepraat op het forum. Ook vervalt hierdoor je garantie...

Hayte: Ervaring? :7 Ik las op de iPhoneclub dat iemand een aantal witte pixels had, en die konden gerepareerd worden...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Dat begrijp ik wel. :)

Er zijn meer manieren, trouwens, maar daarvoor moet je jailbreaken en dat is illegaal. Tevens mag er niet over worden gepraat op het forum. Ook vervalt hierdoor je garantie...

Hayte: Ervaring? :7 Ik las op de iPhoneclub dat iemand een aantal witte pixels had, en die konden gerepareerd worden...

http://www.security.nl/artikel/33983/1/Rechter_maakt_iPhone_jailbreaken_legaal.html

Link to comment
Delen op andere websites

Dat begrijp ik wel. :)

Er zijn meer manieren, trouwens, maar daarvoor moet je jailbreaken en dat is illegaal. Tevens mag er niet over worden gepraat op het forum. Ook vervalt hierdoor je garantie...

Hayte: Ervaring? :7 Ik las op de iPhoneclub dat iemand een aantal witte pixels had, en die konden gerepareerd worden...

http://www.security.nl/artikel/33983/1/Rechter_maakt_iPhone_jailbreaken_legaal.html

Wat gek. :7 Nou ja... Dan niet illegaal. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat begrijp ik wel. :)

Er zijn meer manieren, trouwens, maar daarvoor moet je jailbreaken en dat is illegaal. Tevens mag er niet over worden gepraat op het forum. Ook vervalt hierdoor je garantie...

Hayte: Ervaring? :7 Ik las op de iPhoneclub dat iemand een aantal witte pixels had, en die konden gerepareerd worden...

Wat is dat dan jailbreaken daar heb ik echt nog nooit van gehoord :? Als je het niet kunt vertellen omdat dat iin strijd is met de regels begrijp ik dat wel maar ik weet niet of hij dat is aangezien ik hem net heb, maar wat is die manier dan want ik wil hem echt dolgraag gebruiken :cry:

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk maar eens op deze Wikipedia pagina: Jailbreaken. ;) Want ik ben bang dat als ik het zelf uitleg, aan de stok krijg met de crew... :(

iPhones hebben bepaalde firmwares/updates die je kunt downloaden, maar daar moet je dus op letten, want vanaf firmware 4.0.2 kun je niet meer jailbreaken... Er is wel een mogelijkheid om firmwares te verwijderen, en dan weer een oudere te pakken, maar dat moet je dan maar via Google opzoeken... :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk maar eens op deze Wikipedia pagina: Jailbreaken. ;) Want ik ben bang dat als ik het zelf uitleg, aan de stok krijg met de crew... :(

Ok bedankt maar heb je ook een link naar het alternatieve opladen want ik kan het altijd proberen natuurlijk ;)

Sorry, maar daar kan ik je helaas niet meer verder mee helpen... Ik zou zeggen: Gebruik Google! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je met "alternatief laden"? Je kan je iPod/iPhone opladen door

1) aan een PC te hangen met een USB

2) een lader te kopen die rechtstreeks naar een stopcontact gaat

3) een mediaketen te kopen die een iPod/iPhone dock heeft.

On a side note, Claud.. Ik heb je nu al zoveel horen vertellen over mobieltjes die je gevonden hebt/gekocht hebt voor "een spotprijs" en die één voor één wel problemen hadden. Waarom koop je nou niet gewoon eens een toestel dat wel in nieuwstaat verkeert? En een iPhone kopen via eBay waar geen accessoires bijzitten, een scherm vol dode pixels en helemaal bekrast, ik heb het gevoel dat je je zwaar hebt laten oplichten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je met "alternatief laden"? Je kan je iPod/iPhone opladen door

1) aan een PC te hangen met een USB

2) een lader te kopen die rechtstreeks naar een stopcontact gaat

3) een mediaketen te kopen die een iPod/iPhone dock heeft.

On a side note, Claud.. Ik heb je nu al zoveel horen vertellen over mobieltjes die je gevonden hebt/gekocht hebt voor "een spotprijs" en die één voor één wel problemen hadden. Waarom koop je nou niet gewoon eens een toestel dat wel in nieuwstaat verkeert? En een iPhone kopen via eBay waar geen accessoires bijzitten, een scherm vol dode pixels en helemaal bekrast, ik heb het gevoel dat je je zwaar hebt laten oplichten.

Weet jij wel hoe duur zo'n kreng (dit is niet negatief of op een kwetsende manier bedoeld) in nieuwstaat is? ik ga echt geen 500 euro betalen voor een mobiel :clown: dee was dan WEL 117 euro vind ik te veel voor dat ding ookal heb ik $15 terug gekregen... Die man was ook zo "duidelijk" (ziet u a.u.b onderstaande text voor meer informatie over mijn vraag ontopic)

Nee met een alternatieve manier bedoel ik iets als laden met een ander voorwerp of zonder lader/usb want ik heb dat er niet bij gekregen. (daarom vind ik hem ook te duur had er nog beter 50 euro voor kunnen geven)

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...