Jump to content

Iphone 2g


claud

Recommended Posts

Een andere manier dan opladen met USB kabel of gewoon is er niet. Er zijn tegenwoordig opladers op zonne-energie. Die had ik een keer een gezien bij de Bart Smit en nog wat winkels, maar daar zat het kabeltje voor de iPhone niet bij... Je zult het toch met kabel moeten doen. Kopen dus... Kabels voor de iPhone op de Apple site zijn wel duur, maar dan heb je gelijk een officiële. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een andere manier dan opladen met USB kabel of gewoon is er niet. Er zijn tegenwoordig opladers op zonne-energie. Die had ik een keer een gezien bij de Bart Smit en nog wat winkels, maar daar zat het kabeltje voor de iPhone niet bij... Je zult het toch met kabel moeten doen. Kopen dus... Kabels voor de iPhone op de Apple site zijn wel duur, maar dan heb je gelijk een officiële. :)

Voor 5 euro kan je ook een B merk kabel kopen die dezelfde kwaliteiten leveren hoor, dan heb je maar geen officiële, who cares?

Link to comment
Delen op andere websites

Een andere manier dan opladen met USB kabel of gewoon is er niet. Er zijn tegenwoordig opladers op zonne-energie. Die had ik een keer een gezien bij de Bart Smit en nog wat winkels, maar daar zat het kabeltje voor de iPhone niet bij... Je zult het toch met kabel moeten doen. Kopen dus... Kabels voor de iPhone op de Apple site zijn wel duur, maar dan heb je gelijk een officiële. :)

Voor 5 euro kan je ook een B merk kabel kopen die dezelfde kwaliteiten leveren hoor, dan heb je maar geen officiële, who cares?

Hartelijk bedankt voor jullie hulp.

Ik heb op internet een niet te duure lader van china's best sellers op ebay gekocht en een usb kabel en als dat ding vol is ga ik eerst het scherm zien te repareren met dat filmpje of anders een gehele renovatie van top tot teen voor een prijsje onder de 50 euro ^_^ weet iemand waar ik van die officiële spullen voor weinig kan laten "renoveren"?

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...