Jump to content

betrouwbaar op ebay?


K1pc0rn

Recommended Posts

ik wil deze en deze(en nog wel meer) kopen maar het lijkt me niet echt betrouwbaar omdat hij maar 0,99 euro is en nog wat verzendkosten

hoe kan het dat ze het zo goedkoop aanbieden?

is het net zo iets als marktplaast?

Bewerkt: door lennart1995
Link to comment
Delen op andere websites

@ Controller

Hij is niet €0.99 denk ik. Er staat Huidig Bod, dus ik denk dat iemand €0.99 heeft geboden. En de verzendkosten zijn €6,75. Dat staat bij Verzending.

E-Bay is wel vertrouwbaar, tenminste ik heb er nog maar 2 keer iets gekocht en heb toen nog nooit problemen mee gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de betrouwbaarheid van (ver)kopers heeft eBay niet voor niets het feedback-systeem bedacht. Zo heeft deze verkoper een feedback-score van 110 en als je naar de redenen kijkt, zie je dat er positieve reacties zijn. Mij lijkt deze verkoper dus zeer betrouwbaar en zou ik zeker met hem zaken doen als ik een Xbox-controller nodig had.

Vergeet niet om na ontvangst van je pakket hem een feedback te geven. Dat wordt wel zo gewaardeerd door gebruikers.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan dit wel een weekje of misschien wel langer dan een weekje duren, ik weet het niet zeker hoor ik heb niet zo'n evaring met Ebay. :)

Meestal een weekje, ik heb al 3 keer wat in Amerika gekocht en toen heeft m'n oom het opgestuurd. En dat duurde 5 dagen. Dus dat gaat meestal redelijk snel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de betrouwbaarheid van (ver)kopers heeft eBay niet voor niets het feedback-systeem bedacht. Zo heeft deze verkoper een feedback-score van 110 en als je naar de redenen kijkt, zie je dat er positieve reacties zijn. Mij lijkt deze verkoper dus zeer betrouwbaar en zou ik zeker met hem zaken doen als ik een Xbox-controller nodig had.

Vergeet niet om na ontvangst van je pakket hem een feedback te geven. Dat wordt wel zo gewaardeerd door gebruikers.

Hierbij toch wat aanvullende informatie. Zoals de mede leden al hebben gezegd is dit een bod van iemand anders. Wees altijd wel erg voorzichtig met het kopen van spullen et cetera via marktplaats en e-bay. Zoals Thundercover zegt heeft e-bay hier een systeem voor en als iemand geen of een hele lage score heeft en je twijfelt koop dan niet en ga opzoek naar een andere. Als je de mogelijkheid hebt om bijvoorbeeld bij iemand langs te gaan en dingen te testen dan zou ik dit zeker doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij iemand langs gaan is meer iets voor Marktplaats dan voor eBay, aangezien je bij eBay spullen vanuit alle hoeken van de wereld kan kopen. :clown: Daarvoor is dat feedbacksysteem, zodat andere gebruikers ook negatieve ervaringen kunnen lezen (bijvoorbeeld als iets slecht verpakt was). Tevens ben je als je met PayPal betaald tot €200 verzekerd. eBay doet er dus alles aan om de handel zo goed en betrouwbaar mogelijk te regelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...