Jump to content

Acer Probleem


Dylann.

Recommended Posts

Als ik een nieuwe laptop heb wil ik alleen nog GTA San Andreas hebben, Op deze laptop kan ik het niet want ik kon niet eens normaal spelen. :bonk:

Maar ik begrijp wel dat een laptop geen game pc is, maar toch een spelletje op zn tijd kan natuurlijk geen kwaad.

Dan moet je bij de aankoop van de laptop wel goed op de spec's letten. Want laptops worden over het algemeen niet gemaakt om keihard te gamen. Ik kan op me laptop niet eens Runescape spelen. Terwijl de spec's opzich heel goed zijn.

Heb jij een steen ofzow?

Als je geen runescape kunt spelen dan heb je echt geen goede laptop..

Post je specs eens? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij een steen ofzow? Als je geen runescape kunt spelen dan heb je echt geen goede laptop..

Post je specs eens? :puh:

Manufacturer: Acer

Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual-Core Processor TK-55 (2 CPUs), ~1.8GHz

Memory: 2814MB RAM

Hard Drive: 54 GB (dit is alleen C:/)

Video Card: NVIDIA GeForce 7000M / nForce 610M

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan TDU aan op m'n laptop ( Acer Aspire 5920G ), dat is opzich al een zwaar spel. Daarnaast speelde ik vroeger ook GTA4 op deze laptop, en nu dus TDU/MTA/SA:MP. Maargoed, mijn laptop is sinds kort de hele tijd aan het koelen, dat is toch ook niet normaal? icon_cab.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je dan, dat hij overhit? xD

Je moet niet vergeten dat we nou in de warme zomer maanden zitten. Dus dan is het natuurlijk logisch dat de koeling harder moet gaan draaien om hem op dezelfde temperatuurtjes te houden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je dan, dat hij overhit? xD

Je moet niet vergeten dat we nou in de warme zomer maanden zitten. Dus dan is het natuurlijk logisch dat de koeling harder moet gaan draaien om hem op dezelfde temperatuurtjes te houden. smile3.gif

Ja dat koelen maakt me opzich niet zo uit, ondanks die herrie. Maar ik heb geen 1 game gespeelt, waarvoor zou die dan koelen vraag ik me af?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik een nieuwe laptop heb wil ik alleen nog GTA San Andreas hebben, Op deze laptop kan ik het niet want ik kon niet eens normaal spelen. :bonk:

Maar ik begrijp wel dat een laptop geen game pc is, maar toch een spelletje op zn tijd kan natuurlijk geen kwaad.

Dan moet je bij de aankoop van de laptop wel goed op de spec's letten. Want laptops worden over het algemeen niet gemaakt om keihard te gamen. Ik kan op me laptop niet eens Runescape spelen. Terwijl de spec's opzich heel goed zijn.

Ik kan ook geen runescape spelen op mn laptop haha :puh:

ja dat ga ik ook vooral doen aangezien mn moeder deze laptop heeft gekocht, koop ik hem zelf wel anders krijg ik de zelfde probleem weer. :puh:

Je moet niet vergeten dat we nou in de warme zomer maanden zitten.

Warme zomer? Dan heb ik zeker iets gemist...:?

aan de weer ligt het echt niet aan hoor :puh:

Bewerkt: door Dylann.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...