Jump to content

Script/gamemode/map werkt niet


fabio000

Recommended Posts

hallo, ik ben net begonnen om een server te maken voor samp (stunt freeroam) en ik heb een map gemaakt met MTA editor geconvert in het pwn script gezet, amx gemaakt en in server.cfg ingestelt maar als ik de server inga is er niks veranderd... ik gebruik filterscript omdat het een toevoeging bij een map is van een gratis gamemode script. het gamemode script werkt wel gewoon :? alvast bedankt :puh:0_0

EDIT: Oke ik ben een noob maar ik was vergeten de // bij if define filterscript weg te halen (ik heb geprobeerd de game mode te editen en dat werkt niet) nu probeer ik dus filterscript aar als ik compile zegt die: C:\Users\Fabio\Desktop\GTA Servers\SA-MP Server\gamemodes\grove stunt.pwn(12) : error 021: symbol already defined: "CreateObject"

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

1 Error.

Dus ik mag maar 1 object maken :? :? Ik zou het ook goed vinden als iemand effe mijn objecten erin gooit :D

EDIT 2: Oke ik heb SA-MP opgegeven ga nu door MTA Veel beter Kan dicht dus :puh:

Bewerkt: door fabio000
Link to comment
Delen op andere websites

XD

als je geen geduld heb om te zoeken of het proberen op te lossen kan je beter meteen maar stoppen en zelfs ook in MTA :7

Het is meer dat ik niet echt scripten kan ( al geprobeerd in het verleden) en bij MTA kan je de map meteen erin zetten zonder scripten enzo

Link to comment
Delen op andere websites

XD

als je geen geduld heb om te zoeken of het proberen op te lossen kan je beter meteen maar stoppen en zelfs ook in MTA :7

Het is meer dat ik niet echt scripten kan ( al geprobeerd in het verleden) en bij MTA kan je de map meteen erin zetten zonder scripten enzo

Je kan niet scripten? Denk je dat 1 van ons dat wel kon vanaf de eerste keer? Dat gaat niet op 123, je moet er tijd, interesse en zin voor hebben. Blijkbaar is dat bij jou niet het geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...