Jump to content

Explorer kwijt


GwnHugo

Recommended Posts

Ik zag net al een topic dat hier op leek, maar dit zit volgens mij nog iets anders.

Ik zie dus geen taakbalk etc. meer. Als ik opstart is alles gewoon normaal, maar zodra ik

op mijn account klik zie ik alleen mijn wallpaper en mijn cursor. Nu kan ik wel via taakbeheer

safari opstarten en zo, maar het is nogal irritant zo. Ik heb ook al bij taakbeheer explorer.exe op gezocht,

maar ik zie hem nergens. Ik denk dus dat hij per ongeluk van mijn pc af is gegaan.

Dus is er een manier om hem terug te krijgen? Zoals hem downloaden of zo?

Alvast bedankt,

Hugo

Link to comment
Delen op andere websites

Hij staat nog op je pc, want anders zou hij bij het opstarten ook niet zichtbaar zijn. Heb je hem perongeluk op "verbergen" gezet? Start even opnieuw op en check je instellingen van je taakbalk. Krijg je trouwens wel start menu als je op je windows tekentje druk?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie hem ook niet bij het opstarten. Dat windows tekentje zie ik trouwens ook niet, dus ik

weet niet waar ik dan op zou moeten klikken.

O, btw. Ik kan helaas ook niet met de windows cd het opnieuw installeren, omdat er geen cd-lade in mijn laptop zit (mini-laptop).

Bewerkt: door GwnHugo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie hem ook niet bij het opstarten. Dat windows tekentje zie ik trouwens ook niet, dus ik

weet niet waar ik dan op zou moeten klikken.

Ga naar Beeld > vinkje voor statusbalk neerzetten. Als dat niet werkt dan eum.. roep maar even weer

Link to comment
Delen op andere websites

Uhh, waar moet ik op beeld klikken? Volgens mij heb je het nu over vista of 7. :puh:

Ik heb nog xp en daar zie ik nergens iets van beeld staan. Sowieso heb ik helemaal geen menu

start, dus zou ik daar ook al niet bij kunnen.

@Dutchy3010: Dat heb ik al geprobeerd, maar hij kan niks vinden. Ook als ik hem handmatig opzoek in system32 staat hij er niet. Dus denk ik dat hij op een of andere manier van mijn computer af is gegaan.

Bewerkt: door GwnHugo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geprobeerd een visual style te installeren. Daar is denk ik iets mis gegaan.

Ik heb trouwens nu explorer.exe gevonden op internet. Nu doet alles het wel weer, maar het is alleen in het spaans. :puh:

Dus het zou heel erg fijn zijn als iemand de nederlandse versie zou kunnen sturen of zo. :)

Bewerkt: door GwnHugo
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je hier wat aan?

Daar zeggen ze:

a. Download the latest service pack from Microsoft (don't do automatic updates! Google it!) There are only three service packs, SP1, SP2 and SP3.

b. Save that latest service pack to your computer.

c. Remove/Uninstall the latest service pack that is installed on your machine.

d. Reboot and install the service pack you just downloaded.

Zo zou je aan de Nederlandstalige versie van explorer.exe moeten komen.

Edit: SP3 voor XP kan je bij Microsoft downloaden.

Bewerkt: door clus
Link to comment
Delen op andere websites

Zie mijn vorige bericht:

a+b = SP3 downloaden en opslaan (nog niet installeren)

c = je huidige SP3 deïnstalleren

d = PC afsluiten en opnieuw opstarten en vervolgens SP3 installeren

Het gaat er dus om dat je de oude SP3 verwijdert en pas dan de nieuwe SP3 installeer.

Edit: systeemherstel naar een datum vóórdat je visual style installeerde zou de eerst aangewezen optie zijn, heb je dat al geprobeerd?

Bewerkt: door clus
Link to comment
Delen op andere websites

Toch maar weer even een bump.

Alles doet het inmiddels wel, maar hij doet nog steeds een paar rare dingen. Zo moet ik telkens

als ik de computer opstart eerst met ctrl+Alt+Del explorer.exe opstarten voor er iets gebeurt

met mijn account. Ook zit ik nog steeds met de spaanse versie van explorer.exe, wat best irritant

is. Het opnieuw instellen bij een bepaalde datum heb ik niet zo'n zin in, want ik heb ondertussen

ook nog software gedownload en zo en dan zou ik dat weer helemaal opnieuw moeten doen, toch?

Dus het zou heel erg fijn zijn als iemand mij de Nederlandse versie van explorer.exe zou kunnen

sturen.

Mvg,

Hugo

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...