GwnHugo Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2010 Ik ben hem nu aan het proberen, maar service pack 3 staat bij mij niet bij software. Ik heb wel updates weergeven aangevinkt, maar nog steeds kan ik hem niet vinden. Wat kan ik hiermee doen? Reageren
TomFurga Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Geplaatst: 13 september 2010 Google levert dit op, waarvan de eerste hier staat. Wellicht vind je in de verdere zoekresultaten ook nog bruikbare info. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2010 Dat heb ik dus al allemaal geprobeerd, maar die opties doen het niet. Dan staat er dat ik de Windows xp cd in mijn computer moet doen, maar ik heb helemaal geen cd-lade. Reageren
TomFurga Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Geplaatst: 14 september 2010 Staat SP3 niet bij Configuratiescherm\Systeem en beveiliging\Windows Update... geïnstalleerde updates(links onderin)? Zo ja, die aanklikken en kiezen voor verwijderen. Daarna alle updates voor SP2 downloaden en dan SP3 binnenhalen. Als dat ook niet werkt, weet ik het niet meer. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2010 Ik heb nu sp3 opnieuw geinstalleerd en dit heeft niks geholpen. Er is eigenlijk niks veranderd. Dus ik denk dat ik toch maar windows herstel naar de datum dat ik die visual style geinstalleerd heb. Dan installeer ik alles wel opniew. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.