loken11 Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 hoi, ik wil de cd er in stoppen en bij het laade loopt hij vast en dan staat er no disc en dan maak ik hem schoon met ontvetter er op nieuw in ge daan en het helpt niet het is voor de ps2 bedankt alfast Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Maar was is je vraag dan? Zeker hoe je die krasjes der af krijgt. Ik weet het niet. Je hebt van die gasten die dat doen, maar dat vind ik vrij duur. Je kunt het ook thuis gaan uitproberen met tandpasta. Dat blijkt ook wel eens te helpen en anders moet je ff googlen. PS. Volgende keer duidelijker de vraag stellen. Reageren
Casss Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 En anders koop je gewoon een nieuw CDtje in de 7 euro bak bij je plaatselijke speelgoedwinkel. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Als jou cd er zo uit kan je hem weggooien. Kleine krasjes zijn niet zo heel erg, maar als er dus diepe en grote krassen opzitten dan ben ik bang dat je een nieuwe CD kunt gaan halen. Hier kunnen we je verder ook niet mee helpen natuurlijk. Behalve de tips geven als schoonmaken et cetera en misschien hebben andere leden nog meer tips voor je.. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Kijk eens of ie in je computer het wel doet, zo ja: dan licht het aan de PS2. Zo nee: dan is de cd stuk en ben ik het eens met Sa-bulldog. Reageren
loken11 Geplaatst: 5 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Kijk eens of ie in je computer het wel doet, zo ja: dan licht het aan de PS2. Zo nee: dan is de cd stuk en ben ik het eens met Sa-bulldog. ja oke maar ik ken een winkel en die heet gamemania wandt ik heb daar ook vice city krassen vrij ge maakt. ik ga maandag naar die winkel toe Reageren
Tomeken Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Als jou cd er zo uit kan je hem weggooien. Kleine krasjes zijn niet zo heel erg, maar als er dus diepe en grote krassen opzitten dan ben ik bang dat je een nieuwe CD kunt gaan halen. Hier kunnen we je verder ook niet mee helpen natuurlijk. Behalve de tips geven als schoonmaken et cetera en misschien hebben andere leden nog meer tips voor je.. Zolang de kras de digitale informatie die op de cd staat niet geraakt heeft kan de cd perfect hersteld worden. Op een CD ligt een plycarbonaatlaag van 0.6 mm. Om een kras van 0.6 mm te maken moet je al heel ruw zijn met je CD's. De PS2 is in mijn ogen ook een CD onvriendeljk apparaat. Je mag nog zo voorzichtig zijn met je CD's, na een tijd staan er altijd krassen op. Gelukkig is dit bij de PS3 niet. En voor de kostprijs moet je het niet laten, ik bedaalde de laatste keer 6 euro. Let wel, CD's voor de PS3 zijn niet meer te herstellen nadat er krassen inzitten omdat hiet de beschermlaag maar 0.02 mm dik is. Dit even terzijde. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Als jou cd er zo uit kan je hem weggooien. Kleine krasjes zijn niet zo heel erg, maar als er dus diepe en grote krassen opzitten dan ben ik bang dat je een nieuwe CD kunt gaan halen. Hier kunnen we je verder ook niet mee helpen natuurlijk. Behalve de tips geven als schoonmaken et cetera en misschien hebben andere leden nog meer tips voor je.. Zolang de kras de digitale informatie die op de cd staat niet geraakt heeft kan de cd perfect hersteld worden. Op een CD ligt een plycarbonaatlaag van 0.6 mm. Om een kras van 0.6 mm te maken moet je al heel ruw zijn met je CD's. De PS2 is in mijn ogen ook een CD onvriendeljk apparaat. Je mag nog zo voorzichtig zijn met je CD's, na een tijd staan er altijd krassen op. Gelukkig is dit bij de PS3 niet. En voor de kostprijs moet je het niet laten, ik bedaalde de laatste keer 6 euro. Let wel, CD's voor de PS3 zijn niet meer te herstellen nadat er krassen inzitten omdat hiet de beschermlaag maar 0.02 mm dik is. Dit even terzijde. Komt atthans ook door de bru-ray Reageren
jerp Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 (bewerkt) hee ik heb het zelfde probleem gehad heb de ps2 maakt krassen op cd's dat is bekend hij raakt oververhit en alle zooi erbij ik heb hem nu voor de pc gekocht want de ps2 is zonde van je geld alles gaat naar de knoppe het scheint dat de spellen te groot zijn voor de ps2!?! en dat hij het niet aankan bij mij gebeurt het bij san andreas vice city en bij gran turismo 4 zeer spijtig maar helaas... ik zou er niks tegen doen gewoon nieuw cd'tje en als je aan het spelen bent zie ja na een lange tijd weer staan Loading... oja ik zie dat iemand zegt tandepasta zeker niet doen!!! in tandpasta zit een beetje hoe zeg je dat zand dat slijt over de cd heen zo maak je hem juist nog meer stuk. meegemaakt met de iphone daar zeiden ze dat ook maar je haalt juist de beschermlaag eraf... Bewerkt: 5 september 2010 door jerp Reageren
candesco Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Geplaatst: 13 september 2010 Kijk eens of ie in je computer het wel doet, zo ja: dan licht het aan de PS2. Zo nee: dan is de cd stuk en ben ik het eens met Sa-bulldog. ja oke maar ik ken een winkel en die heet gamemania wandt ik heb daar ook vice city krassen vrij ge maakt. ik ga maandag naar die winkel toe Gamemania kan inderdaad krassen verwijderen. Dimension Plus trouwens ook. Maar alleen krassen. Scheuren kunnen ze niet repareren. Kijk daarom even of de cd niet gescheurd is. Dat had ik een keer met Oblivion. DVD reageerde niet meer. Ik wist dat Dimension Plus krassen repareert, dus daar heen gegaan toen. Maar het bleek dat er een kleine scheur in de dvd zat, vanaf het gat. Dan kun je het rustig vergeten als dat zo is, want dat valt niet meer te repareren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.