Jump to content

Nederlandse textures en politie wagens

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb op forza motorsport 3 een aantal hulpverleningsvoertuigen gemaakt.

Ambulance heb ik af, politie wagen heb ik ook af.

De logo's kloppen 100%

alleen brandweer nog.

Is er iemand die interesse heeft om die textures te gebruiken of de auto's die zo een politie texture al hebben?

uhm ja post hier dan :)

zie hier de video die ik heb gemaakt

Bewerkt: door xbox360kris
Geplaatst:

Het zou je topic wat interessanter maken als je wat Screenshots van je auto's maakt. ;)

Je haalt me de woorden uit de vingers.. aangezien ik ze moet typen :)

Inderdaad zou wel wat screens willen zien!!

Geplaatst:

ik weet het , ben nu bij moeder op bezoek :puh:

weinig foto's beschikbaar nu

maar lijst van auto's die ik al gepolicificeerd heb

bmw x5

mercedes c55 amg

bmw m6

audi q7

vauxhall astra

volvo s60

vw touareg

audi rs4 (als huisartstaxi)

maserati gran turismo

vw golf mk6 , mk5

kan het met alle auto's zo een beetje doen, 5 minuten werk.

post-121745-1283690678,89.jpg

Als je forza motorsport 3 hebt, voeg me toe dan xPsyChoZ xAgent

en kijk naar mijn storefront dan zie je ze allemaal :)

vandaag doe ik nog meer pics maken heb nu maar 1tje op forzamotorsport.net

Geplaatst:

Ik maak even nieuwe screenshots, een moment.

Welke mensen kunnen hier modellen? of textures texturen ofzo xD?

Die politie Porsche moet je echt naar GTA SA en/of GTA IV converteren of zo, of kijken of er een GTA model te vinden is dat je kunt reskinnen, van zo`n zelfde oude 911! Dat waren nog eens good times, toen de politie nog in Porsches reed hier! :O

De rest is ook heel mooi, maar die Porsche is echt het hoogtepunt :puh:

Bewerkt: door Mythbuster

Die politie Porsche moet je echt naar GTA SA en/of GTA IV converteren of zo, of kijken of er een GTA model te vinden is dat je kunt reskinnen, van zo`n zelfde oude 911! Dat waren nog eens good times, toen de politie nog in Porsches reed hier! :O

De rest is ook heel mooi, maar die Porsche is echt het hoogtepunt :puh:

ahh jij hebt gereageerd, als je liefhebber porsche bent/rijkspolitie kan ik er nog meer maken als je wat voorbeelden geeft :puh:

maar mijn doel in deze topic was eigenlijk inderdaad converteren naar (mijn keuze) GTA IV.

en dan moet het ook niet alleen converteren zijn, dan moet er ook iemand zijn die kan modellen want er zitten geen politie lichten op.

Ja dat was ik :puh:

Het punt is helaas dat je niet zo maar Forza modellen mag converteren naar GTA op dit forum :(, aangezien Rockstar en de makers van Forza dat niet leuk vinden ofzo... Daarom is het op het forum niet toegestaan, jammer genoeg...

Als je nou een 911/Carrera uit datzelfde jaar kan vinden die iemand voor GTA gemaakt heeft, kun je hem(of haar... xD) een e-mail (of een PB op een forum waar hij op zit)sturen of het een probleem is als je een nieuwe skin voor zijn model maakt en released, met credits voor zijn model uiteraard... Voor een modeller kun je beter niet bij mij komen want ik moet vanaf morgen weer naar school en ik zit dan heel de dag te modellen, grote kans dat ik geen tijd of zin heb 's avonds... Hopelijk zijn er ook 911's uit dat ongeveer dat jaar te vinden voor GTA IV :(

Daarbij is een nieuwe skin voor een GTA model maken makkelijker dan een heel Forza model te converteren naar GTA IV...

Geplaatst:

Ja dat was ik :puh:

Het punt is helaas dat je niet zo maar Forza modellen mag converteren naar GTA op dit forum :(, aangezien Rockstar en de makers van Forza dat niet leuk vinden ofzo... Daarom is het op het forum niet toegestaan, jammer genoeg...

Als je nou een 911/Carrera uit datzelfde jaar kan vinden die iemand voor GTA gemaakt heeft, kun je hem(of haar... xD) een e-mail (of een PB op een forum waar hij op zit)sturen of het een probleem is als je een nieuwe skin voor zijn model maakt en released, met credits voor zijn model uiteraard... Voor een modeller kun je beter niet bij mij komen want ik moet vanaf morgen weer naar school en ik zit dan heel de dag te modellen, grote kans dat ik geen tijd of zin heb 's avonds... Hopelijk zijn er ook 911's uit dat ongeveer dat jaar te vinden voor GTA IV :(

Daarbij is een nieuwe skin voor een GTA model maken makkelijker dan een heel Forza model te converteren naar GTA IV...

dat rockstar en forza het niet leuk vinden? iedereen doet het zonder toestemming tegenwoordig van andere spellen halen denk ik :puh:

Ik heb zelf interesse in modellen, zou je me een lijst van dingen kunnen geven die ik nodig heb en een kleine handleiding of tutorial?

Maar dat betekend nog niet dat dat mag... Op dit forum mag je geen geconverteerde models releasen bijvoorbeeld. Officieel is dat op een aantal andere sites ook niet toegestaan...

De programma's kan ik je zo vertellen: Zmodeler2 (Zanoza Modeler...) of 3DSMax... Voor 3DSMax moet je echter meer dan 500 euro betalen als ik me nier vergis, tenzij je een student bent, en Zmodeler kun je gratis downloaden, alleen tenzij je +-60 euro betaald kun je geen models importeren...

Die tutorial zou ik zeker willen doen, ik ga alleen zo slapen, daarbij kost dat zo veel tijd dat je met Google veel meer kan vinden. Maar wij hebben op dit forum een betere oplossing: bovenaan dit subforum staat een link naar de Master Tutorial List. Hierin vind je alle info die je nodig hebt :)

EDIT@hieronder: Bovenaan dit forum staat nog een link naar de Master Tutorial List. Daar achter staat tussen haakjes nog een link, maar dan naar dezelfde lijst op WikiGTA. Misschien dat het daar wel werkt...

EDIT2: Bestaat ineens die lijst niet meer.. Ik weet het niet :/

Maar dat betekend nog niet dat dat mag... Op dit forum mag je geen geconverteerde models releasen bijvoorbeeld. Officieel is dat op een aantal andere sites ook niet toegestaan...

De programma's kan ik je zo vertellen: Zmodeler2 (Zanoza Modeler...) of 3DSMax... Voor 3DSMax moet je echter meer dan 500 euro betalen als ik me nier vergis, tenzij je een student bent, en Zmodeler kun je gratis downloaden, alleen tenzij je +-60 euro betaald kun je geen models importeren...

Die tutorial zou ik zeker willen doen, ik ga alleen zo slapen, daarbij kost dat zo veel tijd dat je met Google veel meer kan vinden. Maar wij hebben op dit forum een betere oplossing: bovenaan dit subforum staat een link naar de Master Tutorial List. Hierin vind je alle info die je nodig hebt :)

wat de fak

3.500 dollar !@@@@@!!!

nou ja misschien kan piratebay helpen

edit: ik heb bij die lijst gekeken, en als ik ook maar op een link klik dan komt er niks word ik gedirect naar de homepage van gtaforum.nl :l

Geplaatst:

is forza motorsport 3 voor pc?

nope xbox360 only, net zoals gt5 ps3 only

Ik ga dit niet converteren aangezien ik nu bezig ben met een sa auto naar iv converteren en potver die textures geven me hoofdpijn :ch:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...